Zamów z darmową dostawą do sklepu Decathlon i odbierz już za 1H!

Kontakt

Strona główna

Kontakt

❮❮ Powrót do strony głównej

Nasze sklepy już są otwarte dla Klientów.

Wprowadziliśmy szereg procedur, które mają zapewnić komfort i bezpieczeństwo Klientów i Pracowników. Bardzo prosimy o stosowanie się do wszelkich instrukcji i komunikatów, które obowiązują w sklepie.

Jak robić zakupy bezpiecznie dowiesz się tutaj.

Sprawdź najczęstsze pytania
Czy przez zamknięte sklepy wydłużamy termin zwrotu lub reklamacji?

Tak, w związku z czasowym zamknięciem naszych sklepów stacjonarnych przedłużamy termin wymiany, zwrotu lub reklamacji towar - do 3 czerwca włącznie i bezterminowo dla posiadaczy Karty Decathlon, którzy zarejestrowali dany zakup na Karcie Decathlon.

Czy mogę zwrócić zamówienie C&C1H?

Dla zamówień C&C1H odebranych w sklepie stacjonarnym możesz dokonać wyłącznie zwrotu produktu bez opcji wymiany i formularz zwrotu nie jest dostępny na koncie klienta. Jeżeli chcesz zwrócić produkty poprzez ich odesłanie, dołącz do przesyłki zwrotnej, wydrukowaną fakturę zakupu dla zamówienia, która została wysłana do Ciebie drogą mailową.

Jak długo zamówienie C&C 1H będzie oczekiwać na odbiór w sklepie?

Zamówienie C&C 1H będzie oczekiwać na odbiór w sklepie 7 dni.

Czy mogę zamówić produkt który jest niedostępny?

Złożenie zamówienia na produkt niedostępny jest niemożliwe. Zachęcamy do ustawienia powiadomienia na temat ponownego pojawienia się produktu w sprzedaży. Jak dostać informacje o dostępności produktu?

Jakie są dane do przelewu tradycyjnego?

Odbiorca: Decathlon Sp. z o.o.
Adres: Geodezyjna 76, 03-290 Warszawa
Numer rachunku odbiorcy: 10 1050 0086 1000 0023 1545 2298 (ING)
Tytuł płatności: POLXXXXXXX
Upewnij się, że numer zamówienia został wpisany w poprawnym formacie. Umożliwi to szybkie księgowanie płatności i bezproblemową realizację.

Jaki jest czas realizacji zamówień składanych przez stronę?

Zamówienia z dostawą do domu są realizowane w ciągu 6 dni.

Zamówienie C&C 1h

  • w czasie otwarcia sklepów zamówienie powinno być gotowe do odebrania już w ciągu 1H,
  • poza godzinami pracy sklepów, zamówienia są przygotowywane w następnym dniu roboczym.

Jak darmowo zwrócić w paczkomacie?

Jeśli chcesz skorzystać z darmowego zwrotu za pośrednictwem Paczkomatów Inpost, wejdź na stronę www.szybkiezwroty.pl/decathlon i w kilku krokach nadaj paczkę do naszego magazynu.

Pamiętaj o tym, że aby zwrot mógł zostać wykonany poprawnie, niezbędne jest także uzupełnienie formularza zwrotu na naszej stronie. Możesz to zrobić w łatwy sposób, logując się na swoje konto internetowe oraz wchodząc w zakładkę „moje zakupy”.

Szczegółowe informacje dotyczące zwrotów znajdziesz tutaj

Jak otrzymać fakturę na firmę/stowarzyszenie/szkołę?

Jeśli chcesz otrzymać fakturę na dane firmy/stowarzyszenia/szkoły załóż na naszej stronie konto firmowe i tam wprowadź wszystkie niezbędne informacje. Dzięki temu nie będziesz musiał poświęcać czasu na kontakt z nami w sprawie zmiany danych i wprowadzenia nowych.

Faktura proforma:
Pamiętaj, że dane do faktury proforma przyjmujemy na adres mailowy: kontakt@decathlon.pl. Nie zapomnij podać nam także swojego numeru zamówienia.

Ile mam czasu na zwrot?

Bezterminowy zwrot – na wszystkie produkty zakupione w naszym sklepie i zarejestrowane na Karcie Decathlon (czy produkty są zarejestrowane na Karcie Decathlon możesz sprawdzić, logując się na swoje konto i klikając „sprawdź moje punkty”).

14 dni – na wszystkie kaski, a także produkty ochrony osobistej, takie jak liny, karabińczyki, uprzęże.

30 dni – na wszystkie produkty zakupione w naszym sklepie.

Szczegółowe informacje dotyczące zwrotów znajdziesz tutaj.

Przypominamy także, że produkty zakupione w naszych sklepach stacjonarnych podlegają zwrotowi w dowolnej placówce stacjonarnej Decathlon. Nie ma możliwości odesłania ich do naszego magazynu centralnego. Taka odsyłka dotyczy tylko zamówień składanych za pośrednictwem naszej strony internetowej.

Kontakt

Godziny pracy infolinii:
Pon-Ndz 9:00 do 19:00