#ZOSTANWDOMU i zamawiaj bezpieczenie kurierem, do paczkomatu lub do punktu odbioru. Dowiedz się więcej.

Kontakt

Strona główna

Kontakt

❮❮ Powrót do strony głównej

Drodzy Miłośnicy Sportu,

W trosce o bezpieczeństwo naszych Klientów i Pracowników, w obliczu rosnącego zagrożenia epidemiologicznego koronawirusem
SARS-Cov-2, zdecydowaliśmy o zamknięciu sklepów Decathlon w Polsce. Pozostaną one tymczasowo nieczynne. O ponownym otwarciu sklepów poinformujemy Was na stronie decathlon.pl oraz za pomocą naszych mediów społecznościowych. Zapraszamy do zakupów online na decathlon.pl

Do zobaczenia na naszej stronie!

Kontakt

Jesteśmy dostępni
Pon. - Pt. - 10:00 - 20:00 / Sob. - Ndz. - 10:00 - 18:00

Sprawdź najczęstsze pytania
Czy przez zamknięte sklepy wydłużamy termin zwrotu lub reklamacji?

Tak, w związku z czasowym zamknięciem naszych sklepów stacjonarnych przedłużamy termin wymiany, zwrotu lub reklamacji towaru o czas utrzymywania się tej sytuacji.

Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie?

Obecnie możliwość złożenia zamówienia przez telefon jest niemożliwa. Zachęcamy do rejestracji na naszej stronie i samodzielnego składania zamówień online.

Jak otrzymać fakturę na firmę/stowarzyszenie/szkołę?

Jeśli chcesz otrzymać fakturę na dane firmy/stowarzyszenia/szkoły załóż na naszej stronie konto firmowe i tam wprowadź wszystkie niezbędne informacje. Dzięki temu nie będziesz musiał poświęcać czasu na kontakt z nami w sprawie zmiany danych i wprowadzenia nowych.

Faktura proforma:
Pamiętaj, że dane do faktury proforma przyjmujemy na adres mailowy: kontakt@decathlon.pl. Nie zapomnij podać nam także swojego numeru zamówienia.

Ile mam czasu na zwrot?

Bezterminowy zwrot – na wszystkie produkty zakupione w naszym sklepie i zarejestrowane na Karcie Decathlon (czy produkty są zarejestrowane na Karcie Decathlon możesz sprawdzić, logując się na swoje konto i klikając „sprawdź moje punkty”).

14 dni – na wszystkie kaski, a także produkty ochrony osobistej, takie jak liny, karabińczyki, uprzęże.

30 dni – na wszystkie produkty zakupione w naszym sklepie.

Szczegółowe informacje dotyczące zwrotów znajdziesz tutaj.

Przypominamy także, że produkty zakupione w naszych sklepach stacjonarnych podlegają zwrotowi w dowolnej placówce stacjonarnej Decathlon. Nie ma możliwości odesłania ich do naszego magazynu centralnego. Taka odsyłka dotyczy tylko zamówień składanych za pośrednictwem naszej strony internetowej.

Jak darmowo zwrócić w paczkomacie?

Jeśli chcesz skorzystać z darmowego zwrotu za pośrednictwem Paczkomatów Inpost, wejdź na stronę www.szybkiezwroty.pl/decathlon i w kilku krokach nadaj paczkę do naszego magazynu.

Pamiętaj o tym, że aby zwrot mógł zostać wykonany poprawnie, niezbędne jest także uzupełnienie formularza zwrotu na naszej stronie. Możesz to zrobić w łatwy sposób, logując się na swoje konto internetowe oraz wchodząc w zakładkę „moje zakupy”.

Szczegółowe informacje dotyczące zwrotów znajdziesz tutaj

Gdzie mogę sprawdzić swoje punkty i bony lojalnościowe?

Saldo punktów, a także wygenerowane bony możesz sprawdzić, logując się na swoje konto internetowe oraz wybierając panel Karta Decathlon (sprawdź liczbę punktów). Zostaniesz przekierowany do podstrony, pozwalającej sprawdzić punkty i bony lojalnościowe.

Pamiętaj o tym, że generowanie punktów za zakupy trwa do 7 dni roboczych, od dnia otrzymania zamówienia internetowego.