Dział Obsługi Klienta Decathlon jest do Twojej dyspozycji

Najczęściej zadawane pytania

Czas realizacji uzależniony jest bezpośrednio od produktów dodanych do zamówienia. Na stronie każdego produktu (po wybraniu rozmiaru) znajdą Pańśtwo informację w jakim czasie możemy przygotować go do wysłania i ile trwa dostawa.Informacja ta jest umieszczona na zielonym pasku, nad ceną produktu.

Zwrotu zamówienia złożonego przez Internet można dokonać w każdym sklepie stacjonarnym lub za pośrednictwem strony internetowej. Aby dokonać zwrotu na odległość należy wypełnić formularz dostępny w Państwa koncie po zalogowaniu na stronie https://www.decathlon.pl/pl/loginPage w zakładce: Moje zakupy → Zwrot Wymiana. Po wypełnieniu formularza należy go wydrukować i załączyć do zwracanego produktu. Tak przygotowaną przesyłkę należy wysłać na adres:

Centrum Zaopatrzenia Regionalnego
Ul. Alberta Einsteina 45
44-109 Gliwice

Zwracany produkt można wysłać za pośrednictwem Poczty Polskiej bądź dowolnej firmy kurierskiej. Koszt wysyłki ponosi klient. Bezpłatny zwrot produktów możliwy jest w sklepach stacjonarnych bądź za pośrednictwem Paczkomatów Inpost. Po wejściu na stronę www.szybkiezwroty.pl, wybraniu w zakładce firmy Decathlon, oraz wypełnieniu formularza, powinni Państwo otrzymać kod potrzebny do otworzenia skrytki w paczkomacie.

Są trzy bezpłatne opcje dostawy zamówienia:

  • Odbiór paczki w wybranym przez klienta sklepie.
  • Przesyłka kurierska FEDEX
  • Paczkomaty INPOST

Oraz jedna płatna:

  • Przesyłka ekspresowa Fedex (9,99 zł)

Przelew elektroniczny (online)

Jest to transakcja za pośrednictwem Dotpay dla posiadaczy internetowych kont bankowych.

PayPal

PayPal jest serwisem umożliwiającym Ci dokonywanie płatności, wysyłanie pieniędzy oraz otrzymywanie płatności bez konieczności ujawniania swoich danych finansowych i osobowych.

Więcej informacji na: PayPal.pl

Karta płatności

Jest to bezpieczny i najszybszy sposób dokonywania płatności za zamówienie. Państwa płatności są zabezpieczone poprzez protokół TLS. Akcpetujemy karty: Visa, Visa Electron, MasterCard, JCB oraz Diners Club.

Płatność przy odbiorze (pobranie)

Zapłata za zamówienie następuje w momencie odbioru dostawy towaru od kuriera. Ze względu na bezpieczeństwo, w wypadku dostawy do miejsca zamieszkania, maksymalna kwota za złożone zamówienie nie może przekroczyć 5000 zł .

Przelew

Zamówienie zostanie przygotowane w momencie wpływu środków na nasze konto (około 3 dni roboczych). Prosimy przygotować przelew zgodnie z poniższym przykładem:

Nazwa: Decathlon Sp. z o.o.
Adres: Geodezyjna 76, 03-290 Warszawa
Numer rachunku odbiorcy: 10 1050 0086 1000 0023 1545 2298
Tytuł płatności: POLXXXXXXX
prosimy o wpisanie dokładnego numeru zamówienia,
który otrzymacie Państwo w mailu

Karta podarunkowa Decathlon

Ta karta jest bonem zakupowym, który pozwala jej posiadaczowi dokonywać zakupów w sieci Decathlon we Francji, Monaco, Niemczech, Belgii, Hiszpanii, Węgrzech, Włoszech, Holandii, w Polsce, Portugalii i Wielkiej Brytanii.

Karta jest ważna 2 lata od momentu jej aktywowania. Nie może być wymieniona na gotówkę, nie jest możliwe wystawienie duplikatu karty w razie jej zgubienia, kradzieży lub utraty ważności. Płatność tą kartą może być dokonywana jednokrotnie bądź wielokrotnie. Jeśli pierwszy zakup nie wyczerpie całej wartości karty, pozostałe środki będą do dyspozycji przy kolejnym zakupie, aż do wyczerpania kwoty lub do upłynięcia terminu ważnosci. Jeśli wartość zakupu jest wyższa niż wartość niniejszej karty - zapłata może być uzupełniana innymi środkami płatności honorowanymi w Decathlon.

Więcej informacji na stronie: sporeka.com

E-bon lojalnościowy Decathlon

Każdy wydany 1 zł w Decathlon na produkty przecenione i ze stałej oferty to 1 punkt w programie lojalnościowym. Dodatkowo 1% wartości transakcji bezgotówkowych dokonanych kartą (Alsolia) poza Decathlon trafia w formie punktów na konto programu lojalnościowego. Punkty możesz wymienić na bony (1000 punktów = bon 20 zł), które umożliwiają dokonanie zakupów w sklepach Decathlon.

Aby zbierać punkty w programie lojalnościowym należy być posiadaczem bezpłatnej Karty Stałego Klienta Decathlon. Więcej informacji na stronie: Jeszcze więcej korzyści z uprawiania sportu! - Karta Stałego Klienta

Metody płatności

Przelew elektroniczny (online)

Jest to transakcja za pośrednictwem Dotpay dla posiadaczy internetowych kont bankowych.

PayPal

PayPal jest serwisem umożliwiającym Ci dokonywanie płatności, wysyłanie pieniędzy oraz otrzymywanie płatności bez konieczności ujawniania swoich danych finansowych i osobowych.

Więcej informacji na: PayPal.pl

Karta płatności

Jest to bezpieczny i najszybszy sposób dokonywania płatności za zamówienie. Państwa płatności są zabezpieczone poprzez protokół TLS. Akcpetujemy karty: Visa, Visa Electron, MasterCard, JCB oraz Diners Club.

Płatność przy odbiorze (pobranie)

Zapłata za zamówienie następuje w momencie odbioru dostawy towaru od kuriera. Ze względu na bezpieczeństwo, w wypadku dostawy do miejsca zamieszkania, maksymalna kwota za złożone zamówienie nie może przekroczyć 5000 zł .

Przelew

Zamówienie zostanie przygotowane w momencie wpływu środków na nasze konto (około 3 dni roboczych). Prosimy przygotować przelew zgodnie z poniższym przykładem:

Nazwa: Decathlon Sp. z o.o.
Adres: Geodezyjna 76, 03-290 Warszawa
Numer rachunku odbiorcy: 10 1050 0086 1000 0023 1545 2298
Tytuł płatności: POLXXXXXXX
prosimy o wpisanie dokładnego numeru zamówienia,
który otrzymacie Państwo w mailu

Karta podarunkowa Decathlon

Ta karta jest bonem zakupowym, który pozwala jej posiadaczowi dokonywać zakupów w sieci Decathlon we Francji, Monaco, Niemczech, Belgii, Hiszpanii, Węgrzech, Włoszech, Holandii, w Polsce, Portugalii i Wielkiej Brytanii.

Karta jest ważna 2 lata od momentu jej aktywowania. Nie może być wymieniona na gotówkę, nie jest możliwe wystawienie duplikatu karty w razie jej zgubienia, kradzieży lub utraty ważności. Płatność tą kartą może być dokonywana jednokrotnie bądź wielokrotnie. Jeśli pierwszy zakup nie wyczerpie całej wartości karty, pozostałe środki będą do dyspozycji przy kolejnym zakupie, aż do wyczerpania kwoty lub do upłynięcia terminu ważnosci. Jeśli wartość zakupu jest wyższa niż wartość niniejszej karty - zapłata może być uzupełniana innymi środkami płatności honorowanymi w Decathlon.

Więcej informacji na stronie: sporeka.com

E-bon lojalnościowy Decathlon

Każdy wydany 1 zł w Decathlon na produkty przecenione i ze stałej oferty to 1 punkt w programie lojalnościowym. Dodatkowo 1% wartości transakcji bezgotówkowych dokonanych kartą (Alsolia) poza Decathlon trafia w formie punktów na konto programu lojalnościowego. Punkty możesz wymienić na bony (1000 punktów = bon 20 zł), które umożliwiają dokonanie zakupów w sklepach Decathlon.

Aby zbierać punkty w programie lojalnościowym należy być posiadaczem bezpłatnej Karty Stałego Klienta Decathlon. Więcej informacji na stronie: Jeszcze więcej korzyści z uprawiania sportu! - Karta Stałego Klienta

Dostawa jest darmowa niezależnie od wartości zamówienia, formy dostawy i płatności.

Płatność za pobraniem jest możliwa po wybraniu jednej z dwóch form dostawy:

  • Firma kurierska Fedex : płatność za pobraniem gotówką, maksymalna kwota ze względów bezpieczeństwa to 5000 zł
  • Paczkomaty InPost: płatność za pobraniem kartą płatniczą

W celu otrzymania faktury proforma należy złożyć zamówienie z wybraniem formy płatności: przelew tradycyjny.

Po złożeniu zamówienia prosimy o przesłanie numeru zamówienia (zaczynający się od POL) wraz z danymi, jakie chcieliby Państwo, żeby zostały zamieszczone na fakturze na adres: edecathlon@decathlon.com

W celu zmiany danych na fakturze prosimy o przesłanie noty korygującej na nasz adres: Decathlon E-commerce ul. Geodezyjna 76 03-290 Warszawa lub prośby o korektę na adres email: edecathlon@decathlon.com

Dodaj wybrane produkty do koszyka, wybierz "Kontynuuję zamówienie", a następnie:

Bon lojalnościowy

Wybierz jedną z opcji dostawy, kliknij "przej dalej", jeśli to koniecznie, zaloguj się lub zarejestruj, a następnie wśród form płatności wybierz: "e-bon lojalnościowy".

W wyznaczone miejsce należy wpisać numer bonu oraz kod pin umieszczony pod zdrapką na karcie plastikowej lub pod kodem kreskowym w wersji elektronicznej. Jeżeli bon nie działa, choć został wpisany w poprawne miejsce (nie w pole kod promocyjny):

  • prosimy o sprawdzenie, czy kwota zamówienia nie przekracza wartość bonu,
  • prosimy o wyczyszczenie plików cookies
  • prosimy o sprawdzenie daty ważności kodu.

Kod promocyjny

Wpisz otrzymany kod w pole "kod promocyjny", które znajduje się poniżej opcji dostawy. Kod ten zostanie uwzględniony podczas dokonywania płatności.

  • Zgodnie z regulaminem kod przypisany jest do jednego osobistego konta internetowego i może być wykorzystany jednorazowo.
  • Do jednego zamówienia może być użyty tylko jeden kod promocyjny.
  • Kodu można użyć jedynie przy zamówieniu, którego wartość przekracza wysokość kodu.

Karta podarunkowa

Wybierz jedną z opcji dostawy, kliknij "przej dalej", jeśli to koniecznie, zaloguj się lub zarejestruj, a następnie wśród form płatności wybierz: "karta podarunkowa".

Jeżeli numer karty nie działa, choć został wpisany w poprawne miejsce (nie w pole kod promocyjny):

  • prosimy o sprawdzenie, czy karta jest ważna oraz czy saldo karty jest większe niż 0 zł: https://kartapodarunkowa.decathlon.pl/saldo
  • prosimy o wyczyszczenie plików cookies

Czas aktywacji karty podarunkowej może wynieść do 24 godzin od momentu zakupu.

Zakupu na raty można dokonać w dowolnym sklepie stacjonarnym. Więcej informacji znajduje się na stronie: http://www.decathlon.pl/karta-kredytowa-alsolia-mc.html

Zakupy na raty są dostępne również w sklepie internetowym. Więcej informacji na stronie: http://www.decathlon.pl/raty.html

Reklamacje / serwis

Zakupy dokonane w sklepach stacjonarnych można reklamować bezpośrednio w dowolnym sklepie na terenie Polski.

W celu złożenia reklamacji produktów zakupionych w sklepie internetowym prosimy o udanie się bezpośrednio do sklepu stacjonarnego lub przesłanie wiadomości na adres: edecathlon@decathlon.com wraz z:

  • numerem zamówienia
  • opisem reklamacji
  • zdjęciem
  • formą oczekiwanej rekompensaty (wymiana na nowy artykuł lub zwrot należności)

Po wysłaniu wiadomości należy również utworzyć kartę zwrotu, która jest dostępna po zalogowaniu na moje konto internetowe.

Po rozpatrzeniu reklamacji biuro obsługi klienta będzie kontaktować się z Państwem mailowo w celu dokończenia procesu reklamacji.

Tak, reklamację można złożyć w dowolnym sklepie stacjonarnym.

Niestety nie. Za pośrednictwem strony internetowej można składać reklamacje produktów zakupionych wyłacznie za pośrednictwem w sklepu internetowego.

Cała oferta razem z cennikiem usług oferowanych w serwisach sklepów Decathlon znajdują się na stronie: http://www.decathlon.pl/serwisowe-uslugi.html

Serwisowanie produktów niekupionych w sklepach Decathlon jest możliwe tylko dla rowerów. Jednak serwis zastrzega sobie możliwość odmówienia wykonania usługi, jeżeli nie będzie dysponował odpowiednimi częściami wymiennymi marek nie należących do marki Decathlon.

Zamówienie internetowe

Aby sfinalizować zamówienie należy posiadać konto na decathlon.pl

 

Katalog produktów

Wybierz swoją ulubioną dyscyplinę sportu i znajdź produkt, który chciałbyś zamówić

 

Zakup

Wybierz rozmiar produktu i dodaj go do koszyka

 

Zawartość koszyka

Gdy zbierzesz w koszyku wszystkie produkty, które chcesz zamówić, kliknij "Kontynuuję zamówienie"

 

Dostawa zawsze gratis!

Wybierz odbiór w sklepie stacjonarnym, dostawę przesyłką kurierską lub Paczkomat

Logowanie

Aby kontynuować zamówienie zaloguj się lub, jeśli nie posiadasz jeszcze konta, zarejestruj się

 

Płatność

Wybierz jedną z metod płatności on-line lub płatność za pobraniem
Metody płatności

 

Potwierdzenie zamówienia

Wszelkie informacje dotyczące zamówienia oraz jego dostawy zostaną wysłane na Twój adres e-mail

Życzymy udanych zakupów

Na chwilę obecną nie ma takiej możliwości. Złożenie zamówienia jest możliwe jedynie po zarejestrowaniu się na stronie www.decathlon.pl

Dokonanie wszelkich zmian jest możliwe jedynie kilka minut po złożeniu zamówienia internetowego. Później możliwa jest jedynie zmiana adresu dostawy, jeśli wybrana zostła dostawa za pośrednictwem firmy kurierskiej Fedex, lub anulowanie całego zamówienia.

Nie ma takiej możliwości. W takim przypadku możemy jedynie na Państwa prośbę anulować całe zamówienie.

Stan zamówienia można śledzić po zalogowaniu na → moje konto internetowe. Jeżeli zamówienie zostało wysłane, można je śledzić:

  • Dostawa firmą kurierską Fedex
  • Paczkomaty InPost

Przesyłkę można śledzić na stronie firmy kurierskiej Fedex / paczkomatów InPost po kilku godzinach od momentu nadania numeru przesyłki.

Jeżeli numer przesyłki został nadany w weekend, przesyłkę będzie można śledzić dopiero od poniedziałku po godzinie 22.

W innym przypadku prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.

Zwrot / wymiana

Zwrotu lub wymiany mogą dokonać Państwo w dowolnym sklepie stacjonarnym, niezależnie od tego, czy zakup dokonany był w sklepie internetowym czy innym sklepie stacjonarnym.

Przychodząc do sklepu stacjonarnego, powinni posiadać Państwo dowód zakupu.

Zwrotu zamówienia złożonego przez Internet można dokonać w każdym sklepie stacjonarnym lub za pośrednictwem strony internetowej. Aby dokonać zwrotu na odległość należy wypełnić formularz dostępny w Państwa koncie po zalogowaniu na stronie https://www.decathlon.pl/pl/loginPage w zakładce: Moje zakupy → Zwrot Wymiana. Po wypełnieniu formularza należy go wydrukować i załączyć do zwracanego produktu. Tak przygotowaną przesyłkę należy wysłać na adres:

Centrum Zaopatrzenia Regionalnego
Ul. Alberta Einsteina 45
44-109 Gliwice

Zwracany produkt można wysłać za pośrednictwem Poczty Polskiej bądź dowolnej firmy kurierskiej. Koszt wysyłki ponosi klient. Bezpłatny zwrot produktów możliwy jest w sklepach stacjonarnych bądź za pośrednictwem Paczkomatów Inpost. Po wejściu na stronę www.szybkiezwroty.pl, wybraniu w zakładce firmy Decathlon, oraz wypełnieniu formularza, powinni Państwo otrzymać kod potrzebny do otworzenia skrytki w paczkomacie.

Zwrotu zakupów ze sklepu Decathlon można dokonać w ciągu 30 dni od daty zakupu.

Jeżeli zakup zapisany został na Karcie Stałego Klienta, zwrot jest bezterminowy.

Produkt nie może nosić śladów użytkowania.

Koszt wysłania zwracanego/wymienianego produktu pokrywa klient. Wysłanie bezpłatne jest możliwe jedynie za pośrednictwem Paczkomatów Inpost. Po wejściu na stronę www.szybkiezwroty.pl, wybraniu w zakładce firmy Decathlon, oraz wypełnieniu formularza powinni Państwo otrzymać kod potrzebny do otworzenia skrytki w paczkomacie.

Koszt wysłania produktu wymiennego do klienta z magazynu pokrywa firma Decathlon.

Zwrotu należności dokonujemy na to samo konto/kartę z którego dokonywana była płatność. W przypadku płatności za pobraniem, otrzymają Państwo wiadomość z prośbą o wysłanie numeru konta, na które mamy dokonać zwrotu należności.

W przypadku zwrotu w sklepach stacjonarnych płatność zwracana jest na miejscu w sklepie.

Wysyłka / dostawa

Czas realizacji uzależniony jest bezpośrednio od produktów dodanych do zamówienia. Na stronie każdego produktu (po wybraniu rozmiaru) znajdą Państwo informację w jakim czasie możemy przygotować go do wysłania i ile trwa dostawa. Informacja ta jest umieszczona na zielonym pasku, nad ceną produktu.

Dostawa jest bezpłatna niezależnie od wartości zamówienia, formy dostawy czy płatności.

Są trzy opcje dostawy zamówienia:

  • Odbiór paczki w wybranym przez klienta sklepie.
  • Przesyłka kurierska FEDEX
  • Paczkomaty INPOST

Karta Stałego Klienta

Jeżeli posiadasz już konto internetowe ale nie masz Karty Stałego Klienta, należy wejść w poniższy link:

https://www.decathlon.pl/pl/loginPage

Po zarejestrowaniu się, w zakładce: Mój profil → moje konto lojalnościowe należy zapisać się do programu lojalnościowego klikając ON.

Jeżeli nie posiadasz w ogóle konta na stronie www.decathlon.pl należy wejść na stronę https://www.decathlon.pl/pl/loginPage, zarejestrować się i w formularzu zaznaczyć „Chcę przystąpić do programu lojalnościowego”.

Korzyści wynikające z programu lojalnościowego:

  • wszystkie paragony zapisane na KSK
  • bezterminowy zwrot i wymiana bez paragonu
  • nagradzana lojalność
  • porady i specjalne oferty dotyczące ulubionego sportu
  • dożywotnia gwarancja b’Twin na ramę, mostek, kierownicę i sztywny widelec
  • pre-depozyt podczas trwania Komisu Sportowego
  • okresowe zniżki nawet do 50% na serwis rowerowy i narciarski
  • wypożyczenie niektórych sprzętów
  • system ratalny Alsolia

Za każdy zakup naliczane są punkty. 1 zł = 1 pkt. Za uzbieranych 1000 punktów zostanie wygenerowany E-bon lojalnościowy w wysokości 20 zł do wykorzystania zarówno w sklepach stacjonarnych jak i w sklepie internetowym.

Klienci posiadający Kartę Stałego Klienta mają możliwość dodania dwóch paragonów w przeciągu roku. Na dodanie paragonu klient ma 30 dni od dnia, w którym dokonany był zakup.

Paragon należy dodać w zakładce: Moje zakupy → dodaj paragon

Program lojalnościowy jest skierowany wyłącznie do osób fizycznych będących konsumentami i mających pełną zdolność do czynności prawnych oraz do osób prawnych prowadzących działalność non profit w zakresie sportu i rekreacji typu „Kluby, stowarzyszenia sportowe”.

Z bonu należy skorzystać wybierając w trakcie składania zamówieniu metodę płatności: e-bon lojalnościowy.

Bonu lojalnościowego nie należy wpisywać w polu kod promocyjny znajdującego się przy wyborze formy dostawy.

Bezpłatna infolinia
800 808 007
Pon. - Nd.: 10:00 - 20:00