Sortuj według :
Umiarkowanie zadowolony

12/08/2018

Adam (Polska)

W kasach samoobsługowych nie mogłem zapłacić zbliżeniowo. Dosyć irytujące jest wyciąganie karty z portfela i wsuwanie go do czytnika w kasie, której rola jest taka, aby przyspieszyć obsługę.
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Umiarkowanie zadowolony

05/08/2018

Magdalena (Polska)

1. byc może z uwagi na okres urlopowy,.ale obsługi na hali sklepowej nie widziałam.w związku z tym nie było kogo zapytać gdzie szukać produkow.
2. rozumiem rozdział ubrań damskich i.meskich na dwa piętra, wczajeznisci od rodzaju sportu. jednak jak przyjeżdżam żeby kupić dziecku buty to.wolalabym mieć wszystko w jednym miejscu, a nie biegać po dwóch piętrach i szukać na różnych regałach (sandały dzieciece są na parterze na samym końcu, ABSURD! podczas gdy tenisówki na piętrze, ale też w różnych miejscach).
3. brak damskiej rozmiarowki sandałów.przez co nie kupiłam produktu po który przyjechałam. nie kupię online bez mierzenia butów.
4.w kasie przestano pytać o kartę stałego klienta a już tym bardziej sugestie że bez karty też można znaleźć jej numer. ew. zwrot lub reklamacja jest wtedy bardzo ułatwione.
5. mimo soboty wczesnym przed południem na parkingu jak zwykle nie było miejsc. szukanie wolnego miejsca jest B. uciążliwe
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Umiarkowanie zadowolony

15/07/2018

ROBERT (Polska)

Pracownicy mogliby więcej zarabiać.
Tylko jedno osoba w dziale rowerów.
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Umiarkowanie zadowolony

10/07/2018

Katarzyna (Polska)

Brak pytań o karte
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Umiarkowanie zadowolony

09/07/2018

Agnieszka (Polska)

Pani w kasie nie wie jak nabić kupon który przesyłacie Państwo na maila dla posiadaczy kart za poprzednie zakupy ,potem nie wie jaka była kwota na rachunku ,i z pamięci każe nam zapłacić rachunek o 20 zł wyższy niż był ,bon w ogóle został nie uwzględniony ponieważ Pani nie wiedziała jak go użyć .
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Umiarkowanie zadowolony

23/06/2018

leszek (Polska)

Nie znalazłem odpowiedniego produktu dla siebie
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Umiarkowanie zadowolony

17/06/2018

Magdalena (Polska)

Przez jakiś czas byl zepsuty terminal co spowodowało zamieszanie w sklepie
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Umiarkowanie zadowolony

12/06/2018

Paweł (Polska)

Lubię ten sklep, bo jest j duży przestronny. Wydaje się, że jest dużo asortymentu. Kupiliśmy rowerek dziecięcy pół godziny nowy złożony z pudełka, a w innym markecie kazano nam wziąć zużyty, porysowany rower z wystawy. No i niestety przykra sprawa zalatwienie kredytu. Pani popełnia blad i ze łzami w oczach mówi mi, że nie wie co zrobić. Zostaje z kredytem w za małej wysokosci, bo się pani nie tak nacisneło. Bez towaru i bez parspektywy na kupno namiotu przed urlopem, bo bank daje sobie dwa do czterech tygodni na rozwiązanie umowy. Może trzeba w dziale takim jak kredyty kierowac wyszkolonych pracowników. Okey rozumiem, że każdy ma prawo się pomylić, ale w tym przypadku ja jako klient zostałem pozostawiony z błędem pracownika.
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Umiarkowanie zadowolony

07/06/2018

Marcin (Polska)

Długie kolejki do kasy, mała ilość obsługi w działach o dużym natężeniu klientów
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Dzień Dobry Panie Marcinie!

Bardzo dziękuję za przeslanie opini.
Codziennie dokładamy wszelkich starań aby ilość obsługi była odpowiednia do potrzeb naszych klientów jednak mamy świadomość
że nie zawsze udaje nam się to zagwarantować i nad tym pracujemy.
Chciałabym również poinformować że od 3 miesięcy w naszym sklepie mamy do dyspozycji 6 kas samoobsługowych.
Zachęcam do korzystania.
Pozdrawiam!

MONIKA DECATHLON PIASECZNO

Marcin uznał(a) tę odpowiedź za przydatną

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Umiarkowanie zadowolony

03/06/2018

Joanna (Polska)

Przydała by się linia żywności lub własny bar
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd