89% zadowolonych użytkowników

Oparte na 1404 Opinie

Napisz swoją opinię StoreReviewsReadAllReviews
Sortuj według :
Umiarkowanie zadowolony

16/10/2018

Ewa (Polska)

Brakuje spodni ocieplanych i narciarskich dla niskich kobiet. To dla mnie problem ponieważ to nie są ubrania, które można profesjonalnie skrócić w punktach krawieckich. Zaznaczam, że nie jestem krasnalem mam 160 cm wzrostu.
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Umiarkowanie zadowolony

14/10/2018

JERZY (Polska)

Niestety brak numeracji 49-50 w obuwiu turystycznym. Podczas poprzedniej wizyty kupiłem buty turystyczne marki Quechua za ok. 250zł. Niestety tylko 1 parę, bo pomyślałem, że znormalniało i Decathlon powrócił do starych, dobrych praktyk sprzed lat. I tu popełniłem błąd, bo od obsługi dowiedziałem się, że nr-y 49-50 są niedostępne zarówno w sprzedaży sklepowej jak i internetowej. Muszę powrócić do starych praktyk i kupować na zapas.
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Umiarkowanie zadowolony

08/10/2018

Dorota (Polska)

Nie mogłam znaleźć bielizny termoaktywnej :-( a głównie po to przyszłam do sklepu. Obsługa lakonicznie poinformowała mnie gdzie mogę je znaleźć, niestety nie udało mi się.
Jakość obsługi
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Umiarkowanie zadowolony

01/10/2018

Joanna (Polska)

Na półkach przemieszane produkty (buty damskie na dziale męskim) oraz przemieszane produkty na dziale męskim.
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Umiarkowanie zadowolony

01/10/2018

MIŁOSZ (Polska)

Brak wyraźnej informacji przy wejściu gdzie należy szukać produktów. Trzeba odnaleźć osobę i dowiedzieć się gdzie znajduje się jaki dział. Chodzi o to czy na piętrze czy na parterze.
Większym problemem jest brak osób obsługujących w kasach i długa kolejka oczekujących. za pewne spowodowane jest to tym że kasach automatycznych nie można podać numeru karty z klawiatury tylko trzeba ją mieć przy sobie fizycznie i ja zeskanować. Jeśli ktoś chce podać numer karty ale jej nie ma przy sobie musi stać w długiej kolejce.
Za to 2 gwiazdki.
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Umiarkowanie zadowolony

26/09/2018

Łukasz (Polska)

Jesień może to nie najlepsza pora na kupowanie śpiwóra i tym sobie tłumaczę mały wybór i brak dostępności w niektórych sklepach. Na szczęście w Piasecznie były.
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Witam serdecznie
Panie Łukaszu cieszę się, że udało się kupić produkt którego Pan poszukiwał. Będę jednak wdzięczny za informację co moglibyśmy zrobić w przyszłości lepiej aby był Pan w pełni usatysfakcjonowany z wizyty w naszym sklepie, a ocena po wizycie wyższa.
Z góry dziękuję za informację i pozdrawiam.

Maciej Krochmal
Lider Sklepu Decathlon Piaseczno

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Umiarkowanie zadowolony

16/09/2018

KATARZYNA (Polska)

pomocny i mily personel, ale bardzo trudno znalezc kogos na sklepie, trzeba sie cofac az do punktu obslugi klienta.
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Umiarkowanie zadowolony

09/09/2018

Tomasz (Polska)

Spodziewałem się lepszego wyboru sprzętu do biegania - szczególnie butów dla Pań, gdzie wybór ograniczał się praktycznie do marki własnej.
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Umiarkowanie zadowolony

09/09/2018

Dorota (Polska)

Trudno szuka się produktów. Wcześniej układ poszczególnych działów był czytelniejszy.
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Umiarkowanie zadowolony

02/09/2018

karol (Polska)

Trochę jestem zaskoczony, że nie ma części zamiennych do produktów kupowanych w Państwa sklepie. Mam zwyczaj naprawiać a nie wyrzucać uszkodzone przedmioty. Ostatnia wizyta była po części zamienne + przy okazji jakieś drobiazgi.
Jakość obsługi
Atrakcyjne ceny
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Witam serdecznie
Panie Karolu jeśli znajdzie Pan chwile proszę o informację jakich części zamiennych Pan potrzebuje postaram się pomóc. Generalnie posiadamy do produktów naszych marek takie części dostępne na zamówienie w zależności od artykułu.
Pozostawiam kontakt mailowy maciej.krochmal@decathlon.com
Pozdrawiam

Maciej Krochmal
Lider Sklepu Decathlon Mikołów

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd