90% zadowolonych użytkowników

Oparte na 956 Opinie

Napisz swoją opinię StoreReviewsReadAllReviews
Sortuj według :
Zadowolony

23/09/2018

adrian (Polska)

Oki
Jakość obsługi
Ogólny komfort zakupów

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Zadowolony

21/09/2018

kamil (Polska)

super
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Zadowolony

19/09/2018

Ewelina (Polska)

Ok
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Zadowolony

18/09/2018

Joanna (Polska)

Bez sensu jest ten nowy system skanowania produktów przy kasie. Przy włożeniu większej ilości rzeczy nie kasuje wszystkiego i kasjerka musi ręcznie sprawdzać, które produkty zostały policzone a które nie :-(
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Zadowolony

17/09/2018

Agnieszka (Polska)

Wszystko ok.
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Zadowolony

15/09/2018

Wiesław (Polska)

-chyba trafiłem na chwilę przed uzupełnieniem półek z asortymentem (rowerowym i okołorowerowym)
-a tak na marginesie kiedy firma pojawi się w Elblągu -tu i w okolicy też żyje rzesza potencjalnych nabywców a (nie jesteśmy gorsi od wielkich aglomeracji).
-jeśli mi wolno to zapraszam w ich imieniu.
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Zadowolony

14/09/2018

Jarosław (Polska)

Jestem zadowolony z wizyty w sklepie
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Zadowolony

11/09/2018

Sławomir (Polska)

Zakupy robiłem w sobotę przed wolną niedzielą.
Było bardzo dużo klientów, na dziale z kombinezonami i sprzętem do nurkowania nie było nikogo z obsługi.Po 20 minutach znalazłem pana ale był zajęty(naciągał żyłkę w rakiecie do tenisa),szukam dalej jest pan na dziale rowerowym także bardzo zajęty(nie ma co się dziwić był sam na tym dziale)wiec nie mógł udzielić mi porady w zakupie sprzętu do nurkowania.Zniesmaczony kupiłem tylko 2 pary butów do surfingu.Szkoda,że Decathlon w sobotę przed wolną niedzielą nie obsadza każdego działu w osobę która może doradzić co kupić.Chciałem kupić cały sprzęt do nurkowania chciałem na to wydać 2-3 tys.zł a wydałem tylko 169,98zł.Zmuszony pojechałem do innego sklepu gdzie była osoba która doradziła mi to co konkretnie chciałem kupić wydałem 3tys.zł.
Wypróbowałem cały sprzęt w Egipcie i jestem bardzo zadowolony ,na pewno wrócę do tego sklepu.A Decathlon żeby nie tracić (taka moja uwaga) powinien obsadzić działy osobami które zajęły by się profesjonalnie klientami.
Sławek.
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Dzień dobry,

Jesteśmy bardzo wdzięczni za tak wyczerpującą opinię. Daje nam ona cenne wskazówki, które pomogą nam w dbaniu o ogólny komfort zakupów klientów.

Jest nam przykro, że akurat w tej sytuacji nie było nikogo na dziale z kombinezonami i sprzętem do nurkowania. Nasi pracownicy są często pasjonatami sportów, którymi się opiekują. Chętnie dzielą się wiedzą oraz praktycznym doświadczeniem związanym z użytkowaniem wybranych artykułów.

Chcielibyśmy jednak podziękować za wyrozumiałość i zapewnić, że w podobnych sytuacjach postaramy zrobić się wszystko, by mógł Pan skontaktować się z osobą odpowiedzialną za dany dział.

Serdecznie pozdrawiam,
Piotr

Sławomir uznał(a) tę odpowiedź za przydatną

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Zadowolony

11/09/2018

Artur (Polska)

Duży wybór
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Zadowolony

11/09/2018

krystyna (Polska)

Chciałam kupić rower stacjonarny a wyszłam że sklepu że stoperem
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Dzień dobry,

Dziękujęmy za wystawioną opinię. Czy mogłaby Pani szerzej wyjaśnić opisaną sytuację? Moglibyśmy wówczas podjąć odpowiednie kroki, by komfort z zakupów wśród klientów stał zawsze na najwyższym poziomie.

Serdecznie pozdrawiam,
Piotr

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd