91% zadowolonych użytkowników

Na podstawie 1420 Opinie

Napisz swoją opinię StoreReviewsReadAllReviews
Sortuj według :
Niezadowolony

06/05/2019

ŁUKASZ (Polska)

Obsługa w punkcie informacyjnym bardzo słaba

Odpowiedź marki

Dzień dobry,

Dziękuję, że podzielił się Pan z nami swoją opinią. Nie wiem w jakiej sytuacji zawiedliśmy Pańskie oczekiwania, jednocześnie chciałabym zapewnić, że zależy nam na wysokim standardzie obsługi i zwrócimy uwagę na serwis w Punkcie Obsługi Klienta. Zapraszamy ponownie.

Magdalena SkibaDyrektor sklepu Decathlon Korona

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Niezadowolony

26/04/2019

Mleczak (Polska)

Po co Wam moj numer telefonu, skoro nawet niie mozecie dac znac, ze serwis jest nieczynny??

Wczoraj powiedziano mi, ze mam rower odebrrac dzisiaj. Pocalowalem klamke, stracilem czas.

Porazka!!

Ostatni raz kkorzystam tu z uslug!!
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Dzień dobry,Dziękujemy za podzielenie się z Nami opinią. Przepraszamy za napotkaną niedogodność. Nasza ekipa pomimo sytuacji losowej związanej z nieobecnością pracownika przygotowała Panu rower na miejscu w Pana obecności. Jednocześnie w ramach rekompensaty usługę wykonaliśmy za darmo, Pan poniósł koszt samej dętki.Pozdrawiamy i zapraszamy ponownie, postaramy sprostać Pana oczekiwaniom.
Magdalena Skiba
Dyrektor Sklepu Decathlon Korona 

1 użytkowników 1 uznało ten komentarz za pomocny Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Niezadowolony

16/04/2019

Michal (Polska)

za gorąco!!!!
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Dzień dobry, 

Dziękujemy za pozostawienie opinii. Komfort zakupów naszych klientów jest dla nas bardzo ważny. Zwrócimy uwagę na temperaturę, która jest w sklepie. Jednocześnie w takich przypadkach zachęcam do rozmowy z Kierownikiem Sklepu,  który może podjąć natychmiastowe działała w tym kierunku sterując klimatyzacją. Zapraszamy ponownie! 

Magdalena Skiba
Dyrektor Sklepu Decathlon Korona

Michal uznał(a) tę odpowiedź za przydatną

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Niezadowolony

04/03/2019

Katarzyna (Polska)

Przyjechałam w poniedziałek rano z rowerem na prostą naprawę - wymianę łańcucha. Nie powinno to zająć więcej niż 20 minut, ale Pan powiedział, że rowerów na serwis nie przyjmuje w ogóle bo nie ma miejsca i mogę przyjechać najeczedniej w przyszłym tygodniu... No jakiś żart. Dobrze że w Decathlon Magnolia usłyszałam, że z przyjemnością zrobią to od ręki. Do tego sklepu już niestety więcej nie wrócę.
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Dzień dobry,

Dziekuję, że podzielil się Pan z nami swoją opinią dotyczącą serwisu. Jest mi bardzo przykro, że spotkał się Pan z taką sytuacją. Zapewniam, że nie jest to standard naszej obsługi. Ze swojej strony dołożę wszelkich starań, aby taka sytuacja się nie powtórzyła.

Magdalena SkibaDyrektor sklepu Decathlon Korona

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Niezadowolony

27/12/2018

mariusz (Polska)

czekamy 10 minut bez zadnej infirvmacji przy reklamacji prod uktu
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Dzień dobry,

Dziękuję, ze podzielił się Pan z nami swoją opinią. Zdecydowanie nie jest to standard naszej obsługi. Przykro mi, że spotkał się Pan z taką sytuacją. Dołożymy wszelkich starań, aby w przysżłości nie dochodziło do takich sytaucji.

Magdalena Skiba Dyrektor sklepu Decathlon Korona

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Niezadowolony

08/12/2018

ala (Polska)

trzy miesiace temu byl jeszcze asortyment sporty walki....
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Dzień dobry,

Dziękuję, że podzieliła się Pani z nami swoją opinią. Chcielibyśmy zapewnić dostępność wszystkich produktów, dlatego jeśli fizycznie jest to niemożliwe, zapraszamy na stronę decathlon.pl gdzie dostępne są wszystkie produkty, które oferuje Decathlon, a dostawa jest bezpłatna. Wszystkie zamówione artykuły może Pani zwrócić w sklepie, gdyby okazało się, że nie spełniają Pani oczekiwań. Przepraszam za niedogodności i jednocześnie zapraszam na zakupy ponownie.

Magdalena Skiba Dyrektor sklepu Decathlon Korona

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Niezadowolony

19/08/2018

Katarzyna (Polska)

Jestem bardzo niezadowolona nie mogę kupić akcesoriów do piłki recznejfirmy Atorka. Chciałam zakupić ochraniacz na krocze i dresy dla bramkarza nic nie ma i nikt nic nie wie. Strata czasu. Nawet internetowi nie mogę tego kupić . Beznadzieja .
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Dzień dobry,

Dziękuję za pozostawienie opinii dotyczącej naszego sklepu. Jeśli chodzi i produkty Atorka, obecnie ma ich u nas w sklepie. Ochrniacze, o których Pani pisze będą dostępone online na początku września. Dresy - bluza i spodnie w dwóch kolorach są dostępne na stronie decathlon.pl, nie mamy obecnie braków w ich dostępności. Za utrudnienia przepraszamy, zapraszamy ponownie.

Magdalena Skiba
Dyrektor sklepu Decathlon Korona

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Niezadowolony

31/07/2018

ROBERT (Polska)

Wiedza pracowników na temat produktów jest bardzo słaba,zostawałem odsyłany do różnych działów jeden mówił taki dział po czym pan/i z tego działu odsyłał mnie do innego
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Dziękuję, że podzielił się Pan z nami swoją opiną. Ppostaramy się dołożyć wszelich starań, aby takie sytuacji nie powtarzały się w przyszłości. Zapraszamy ponownie.

Magdalena Skiba
Dyrektor sklepu Decathlon Korona

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Niezadowolony

26/04/2018

Mariusz (Polska)

Nowy układ sklepu nie wnosi nic poza kompletnym bałaganem. Stracone godzina na szukaniu rzeczy które można myło kupi c w 15 min.
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Dzień dobry,

Dziękuję, że podzielił się Pan z nami swoją opinią dotyczącą sklepu. Nowy układ sklepu, który ma obecnie Decathlon Korona miał na celu ułatwienie zakupów naszym użytkownikom. Został podzielny na sporty, chcieliśmy również uzyskać więcej przestrzeni, a tym samym zapewnić większy komfort. Jednocześnie dziękujemy, że wysoko ocenił Pan jakość obsługi i dostępność produktów. Zapraszamy ponownie.

Magdalena Skiba
Dyrektor sklepu Decathlon Korona

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Niezadowolony

07/04/2018

Bartosz (Polska)

Nikt ze sprzedawców w dwóch sklepach we wroclawiu nie potrafi doradzić czym pielęgnować skórzane brazowe buty newfeel. Jeden z doradców polecil tłuszcz do skory po którym prawie nowe buty wygladaja koszmarnie i nadaja się tylko do wyrzucenia. Jestem wściekły!
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Szanowny Panie Bartoszu,

Dziękuję za opinię dotyczącą naszej obsługi. Postaramy się, aby taka sytuacja nie miała miejsca w przyszłości. Chcielibyśmy, aby nasi Klienci byli zadowoleni z naszej obsługi i produktów. Zapraszam Pana do Decathlon Korona wraz z butami, postaramy się znaleźć najlepsze rozwiązanie.

Magdalena Skiba
Dyrektor sklepu Decathlon Korona

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd