92% zadowolonych użytkowników

Na podstawie 894 Opinie

Napisz swoją opinię StoreReviewsReadAllReviews
Sortuj według :
Niezadowolony

28/07/2019

olek (Polska)

strasznie długo się czekało na to żeby coś kupić
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Łatwość w znalezieniu produktu
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Dzień dobry, 




Dziękuję, ze Podzielił się Pan z nami opinią. Dokładamy wszelkich starań, aby usprawnić kolejki do kas inwestując w kasy samoobsługowe. Zapraszamy ponownie.


Magdalena Skiba


Dyrektor sklepu Decathlon Korona

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Niezadowolony

22/07/2019

Rafal (Polska)

Niekompetentna osoba nie chciałaprzyjąć butów do zwrotu, były z matką:(
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Łatwość w znalezieniu produktu
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Dzień dobry, 




Dziękuję, że podzielił się Pan z nami swoją opinią. Postaram się wyjaśnić sytuację oraz dołożyć wszelkich starań, aby taka sytuacja się nie powtórzyła. Przypominam jednocześnie, że produkty, które chcą Państwo u nas zwrócić powinny być w stanie, który gwarantuje, że towar nadaje się do sprzedaży. Pozdrawiam i zapraszam ponownie.


Magdalena Skiba


Dyrektor sklepu Decathlon Korona

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Niezadowolony

29/06/2019

Szymon (Polska)

Haos w kolejce do kas. Słabo oznakowany kierunek kolejki.
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Łatwość w znalezieniu produktu
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Dziękujemy za Pana opinie. 
Odnosząc się do niej chciałbym zauważyć, iż cały czas mocno pracujemy nad usprawnieniem ruchu klientów na kasach, wiedząc iż nikt z nas nie lubi stać w kolejce. To tak naprawdę najmniej atrakcyjna czynność podczas robienia zakupów, dlatego też pracujemy nad tym aby skrócić ten proces jak to tylko możliwe. W ostatnim czasie odczuwamy zwiększony napływ klientów stąd być może trafił Pan na jeden z takich gorących momentów. W niedługim czasie zamierzamy w Decathlon Korona przebudować linie kas aby była ona jeszcze bardziej intuicyjna i zorganizowana w oczach naszych klientów. Przepraszamy za dyskomfort jaki Pan u nas doświadczył i mamy nadzieję, że przy kolejnych wizytach w naszym sklepie, Pana odczucia będą dużo lepsze! My zrobimy wszystko co w naszej mocy aby strefa kas była miłym zakończeniem przygoty z naszym sklepem.

Dawid Małasiewicz 
Kierownik Punktu Obsługi Klienta i Kas

Szymon uznał(a) tę odpowiedź za przydatną

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Niezadowolony

01/06/2019

t (Polska)

brudne rolki. czlowiek kupuje uzywane a niby nowe. trzeba miec szczescie by byl rozmiar i czysta pare
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Łatwość w znalezieniu produktu
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Dzień dobry,

Dziękuję za podzielenie się z nami opinią. W naszym sklepie każdy produkt można przetestować, stąd też prawdopodobnie ślady na kółkach. Każdy z naszych produktów możemy dla Państwa zamówić przez stronę internetową do odbioru w sklepie lub pod wskazany adres, wtedy wrotki z magazynu będą dostępne dla Pańswa bezpośrednio. Zapraszamy Ponownie!


Magdalena SkibaDyrektor sklepu Decathlon Korona

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Niezadowolony

06/05/2019

ŁUKASZ (Polska)

Obsługa w punkcie informacyjnym bardzo słaba

Odpowiedź marki

Dzień dobry,

Dziękuję, że podzielił się Pan z nami swoją opinią. Nie wiem w jakiej sytuacji zawiedliśmy Pańskie oczekiwania, jednocześnie chciałabym zapewnić, że zależy nam na wysokim standardzie obsługi i zwrócimy uwagę na serwis w Punkcie Obsługi Klienta. Zapraszamy ponownie.

Magdalena SkibaDyrektor sklepu Decathlon Korona

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Niezadowolony

26/04/2019

Mleczak (Polska)

Po co Wam moj numer telefonu, skoro nawet niie mozecie dac znac, ze serwis jest nieczynny??

Wczoraj powiedziano mi, ze mam rower odebrrac dzisiaj. Pocalowalem klamke, stracilem czas.

Porazka!!

Ostatni raz kkorzystam tu z uslug!!
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Łatwość w znalezieniu produktu
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Dzień dobry,Dziękujemy za podzielenie się z Nami opinią. Przepraszamy za napotkaną niedogodność. Nasza ekipa pomimo sytuacji losowej związanej z nieobecnością pracownika przygotowała Panu rower na miejscu w Pana obecności. Jednocześnie w ramach rekompensaty usługę wykonaliśmy za darmo, Pan poniósł koszt samej dętki.Pozdrawiamy i zapraszamy ponownie, postaramy sprostać Pana oczekiwaniom.
Magdalena Skiba
Dyrektor Sklepu Decathlon Korona 

1 użytkowników 1 uznało ten komentarz za pomocny Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Niezadowolony

16/04/2019

Michal (Polska)

za gorąco!!!!
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Łatwość w znalezieniu produktu
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Dzień dobry, 

Dziękujemy za pozostawienie opinii. Komfort zakupów naszych klientów jest dla nas bardzo ważny. Zwrócimy uwagę na temperaturę, która jest w sklepie. Jednocześnie w takich przypadkach zachęcam do rozmowy z Kierownikiem Sklepu,  który może podjąć natychmiastowe działała w tym kierunku sterując klimatyzacją. Zapraszamy ponownie! 

Magdalena Skiba
Dyrektor Sklepu Decathlon Korona

Michal uznał(a) tę odpowiedź za przydatną

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Niezadowolony

04/03/2019

Katarzyna (Polska)

Przyjechałam w poniedziałek rano z rowerem na prostą naprawę - wymianę łańcucha. Nie powinno to zająć więcej niż 20 minut, ale Pan powiedział, że rowerów na serwis nie przyjmuje w ogóle bo nie ma miejsca i mogę przyjechać najeczedniej w przyszłym tygodniu... No jakiś żart. Dobrze że w Decathlon Magnolia usłyszałam, że z przyjemnością zrobią to od ręki. Do tego sklepu już niestety więcej nie wrócę.
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Łatwość w znalezieniu produktu
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Dzień dobry,

Dziekuję, że podzielil się Pan z nami swoją opinią dotyczącą serwisu. Jest mi bardzo przykro, że spotkał się Pan z taką sytuacją. Zapewniam, że nie jest to standard naszej obsługi. Ze swojej strony dołożę wszelkich starań, aby taka sytuacja się nie powtórzyła.

Magdalena SkibaDyrektor sklepu Decathlon Korona

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Niezadowolony

27/12/2018

mariusz (Polska)

czekamy 10 minut bez zadnej infirvmacji przy reklamacji prod uktu
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Łatwość w znalezieniu produktu
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Dzień dobry,

Dziękuję, ze podzielił się Pan z nami swoją opinią. Zdecydowanie nie jest to standard naszej obsługi. Przykro mi, że spotkał się Pan z taką sytuacją. Dołożymy wszelkich starań, aby w przysżłości nie dochodziło do takich sytaucji.

Magdalena Skiba Dyrektor sklepu Decathlon Korona

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Niezadowolony

08/12/2018

ala (Polska)

trzy miesiace temu byl jeszcze asortyment sporty walki....
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Łatwość w znalezieniu produktu
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Dzień dobry,

Dziękuję, że podzieliła się Pani z nami swoją opinią. Chcielibyśmy zapewnić dostępność wszystkich produktów, dlatego jeśli fizycznie jest to niemożliwe, zapraszamy na stronę decathlon.pl gdzie dostępne są wszystkie produkty, które oferuje Decathlon, a dostawa jest bezpłatna. Wszystkie zamówione artykuły może Pani zwrócić w sklepie, gdyby okazało się, że nie spełniają Pani oczekiwań. Przepraszam za niedogodności i jednocześnie zapraszam na zakupy ponownie.

Magdalena Skiba Dyrektor sklepu Decathlon Korona

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd