92% zadowolonych użytkowników

Oparte na 573 Opinie

Napisz swoją opinię StoreReviewsReadAllReviews
Sortuj według :
Umiarkowanie zadowolony

19/09/2018

Maciej (Polska)

Bardzo ubogi wybór akcesoriów do roweru.
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Panie Macieju,

dziękuję za podzielenie się swoją opinią. Przykro nam, że nie znalazł Pan potrzebnych produktów. Ze względu na ograniczoną powierzchnię sklepu posiadamy tylko podstawowe produkty rowerowe. Szerszą ofertę znajdzie Pan w sklepie on-line lub można je zamówić poprzez Projekt Plus (kioski w sklepie) z darmową dostawą do sklepu bądź domu.

Ze sportowymi pozdrowieniami,

Asia, Punkt Obsługi Klienta

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Umiarkowanie zadowolony

17/08/2018

Katarzyna (Polska)

Ciężko cokolwiek znaleźć. Wszystko jest pomieszane, słabo opisane i oznaczone. Okropny bałagan.
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Umiarkowanie zadowolony

10/08/2018

Rafal (Polska)

Sklep porażka słaby asortyment i dostępność produktów w poruwnaniu z innymi punktami sprzedaży , zakupu online nie polecam
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Panie Rafale,

dziękuję za pozostawienie swojej opinii.
Czy mógłby Pan wskazać, o jakie produkty konkretnie chodziło? Ze wzgledu na ograniczoną powierzchnię sklepu, nie jesteśmy w stanie zagwarantować (w porównaniu ze sklepami Decathlon w okolicy) pełnej oferty w sklepie stacjonarnym. Natomiast istnieje możliwość zamównienia produktów z całej oferty sklepu  poprzez "Projekt Plus" - samoobsługowe stanowiska - z darmową dostawą do sklepu, domu czy paczkomatów.

Mam nadzieję, że kolejne zakupy będą dla Pana przyjemnością i znajdzie Pan wszystkie potrzebne rzeczy!

Ze sportowymi pozdrowieniami,

Asia, Punkt Obsługi Klienta

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Umiarkowanie zadowolony

08/06/2018

Marcela (Polska)

Bardzo często brakuje towaru, mały wybór.
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Bardzo dziękuję za pozostawienie opinii na temat Decathlon Bytom.

Niestety, ze względu na ograniczoną powierzchnię sklepu, nie jesteśmy w stanie zaoferować naszym klientom pełnej gamy produktów.  Zachęcam do skorzystania z zakupów "w kiosku" przy następnej wizycie, jeśli nie znajdzie Pani rzeczy, które Panią interesują.
Cała ekipa sklepu służy pomocą!

Do zobaczenia podczas kolejnej wizyty w naszym sklepie!

Ze sportowym pozdrowieniem,

Asia, Punkt Obsługi Klienta

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Umiarkowanie zadowolony

01/06/2018

Adam (Polska)

Mały wybór
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Panie Adamie,
bardzo dziękuję za pozostawienie opinii na temat Decathlon Bytom.
Niestety, ze względu na ograniczoną powierzchnię sklepu, nie jesteśmy w stanie zaoferować naszym klientom pełnej gamy produktów. Mamy na to rozwiązanie - Projekt +, gdzie znajdują się wszystkie produkty dostępne w sieci Decathlon. Zachęcam do skorzystania z zakupów "w kiosku" przy następnej wizycie, jeśli nie znajdzie Pan rzeczy, które Pana interesują. Cała ekipa sklepu służy pomocą!

Do zobaczenia podczas kolejnych zakupów!Ze sportowym pozdrowieniem,

Asia, Punkt Obsługi Klienta

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Umiarkowanie zadowolony

07/05/2018

Andrzej (Polska)

Bardzo duża kolejka do kasy obsługiwanej tylko przez 1 pracownika
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Panie Andrzeju,

bardzo dziękuję za podzielenie się opinią odnośnie naszego sklepu.
Bardzo mi przykro, że czas oczekiwania do kasy był tak duży.
Cała ekipa dołoży wszelkich starań, aby taka sytuacja nie miała już miejsca. Mam nadzieję, że kolejna wizyta w naszym sklepie będzie dla Pana przyjemnością!

Ze sportowymi pozdrowieniami,

Asia
Punkt Obsługi Klienta

3 użytkowników 3 uznało ten komentarz za pomocny Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Umiarkowanie zadowolony

08/04/2018

PIOTR (Polska)

Różnorodność asortymentu ale z pewnymi brakami. Ochrona przy przymierzalni wydająca "numerki" odpowiadające liczbie ubrań - trochę śmieszne i żenujące .... no cóż ... Polak=złodziej ! Szkoda że zwykły klient czuje się "trochę" nieswojo !!!
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Panie Piotrze,
dziękuję za cenną uwagę dotyczącą strefy przymierzalni.
"Numerki" zostały wprowadzone ze względu na wiele uwag klientów, dotyczących braku porządku w przymierzalniach.

Pozdrawiam serdecznie,

Asia
Punkt Obsługi Klienta

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Umiarkowanie zadowolony

31/03/2018

Grzegorz (Polska)

brakuje polskich produktów
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Panie Grzegorzu,
dziękujemy za pozostawienie komentarza. Decathlon jest sklepem francuskim, stąd w naszych sklepach oferujemy produkty głównie "naszej marki".
Jeżeli ma Pan sugestie dotyczące barkujacych marek - zachęcamy do podzielenia się nimi.

Ze sportowymi pozdrowieniami,

Asia

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Umiarkowanie zadowolony

26/03/2018

Piotr (Polska)

Bardzo mała możliwość wyboru szukanego produktu. ( brak szukanych rozmiarów)
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Panie Piotrze,

Dziękuję za pozostawienie komentarza.

Jeżeli przy kolejnej wizycie powtórzy się problem z brakiem rozmiaru, możemy sprowadzić dla Pana wybrane produkty z magazynu bądź innego sklepu lub zamówić rzeczy bezpośrednio z kiosku Plus z darmową dostawą zakupów do domu.

Cieszę się, że nowe rozmieszczenie produktów przypadło Panu do gustu!

Ze sportowymi pozdrowieniami,

Asia
Punkt Obsługi Klienta

Piotr uznał(a) tę odpowiedź za przydatną

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Umiarkowanie zadowolony

21/03/2018

MARIOLA (Polska)

Nie znalazłam produktów , których szukałam. Czekałam przy kasie i nie było żadnej kasjerki.
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Pani Mariolu,

bardzo dziękuję za podzielenie się opinią,
Ze względu na wielkość sklepu nasz asortyment jest mniejszy niż na stronie internetowej czy w innych sklepach. Możemy natomiast sprowadzić wybrane produkty z magazynu bądź innego sklepu lub zamówić rzeczy w kiosku Plus z dostawą zakupów do domu.

Cała ekipa sklepu dołoży wszelkich starań, aby nie zdarzyła się ponownie opisana przez Panią sytuacja z brakiem pracownika przy kasach.

Mam nadzieję, że kolejna wizyta w naszym sklepie będzie dla Pani przyjemnością!

Asia
Punkt Obsługi Klienta

MARIOLA uznał(a) tę odpowiedź za przydatną

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd