Sortuj według :
Umiarkowanie zadowolony

07/05/2018

Andrzej (Polska)

Bardzo duża kolejka do kasy obsługiwanej tylko przez 1 pracownika
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Panie Andrzeju,

bardzo dziękuję za podzielenie się opinią odnośnie naszego sklepu.
Bardzo mi przykro, że czas oczekiwania do kasy był tak duży.
Cała ekipa dołoży wszelkich starań, aby taka sytuacja nie miała już miejsca. Mam nadzieję, że kolejna wizyta w naszym sklepie będzie dla Pana przyjemnością!

Ze sportowymi pozdrowieniami,

Asia
Punkt Obsługi Klienta

3 użytkowników 3 uznało za użyteczny Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Umiarkowanie zadowolony

08/04/2018

PIOTR (Polska)

Różnorodność asortymentu ale z pewnymi brakami. Ochrona przy przymierzalni wydająca "numerki" odpowiadające liczbie ubrań - trochę śmieszne i żenujące .... no cóż ... Polak=złodziej ! Szkoda że zwykły klient czuje się "trochę" nieswojo !!!
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Panie Piotrze,
dziękuję za cenną uwagę dotyczącą strefy przymierzalni.
"Numerki" zostały wprowadzone ze względu na wiele uwag klientów, dotyczących braku porządku w przymierzalniach.

Pozdrawiam serdecznie,

Asia
Punkt Obsługi Klienta

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Umiarkowanie zadowolony

31/03/2018

Grzegorz (Polska)

brakuje polskich produktów
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Panie Grzegorzu,
dziękujemy za pozostawienie komentarza. Decathlon jest sklepem francuskim, stąd w naszych sklepach oferujemy produkty głównie "naszej marki".
Jeżeli ma Pan sugestie dotyczące barkujacych marek - zachęcamy do podzielenia się nimi.

Ze sportowymi pozdrowieniami,

Asia

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Umiarkowanie zadowolony

26/03/2018

Piotr (Polska)

Bardzo mała możliwość wyboru szukanego produktu. ( brak szukanych rozmiarów)
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Panie Piotrze,

Dziękuję za pozostawienie komentarza.

Jeżeli przy kolejnej wizycie powtórzy się problem z brakiem rozmiaru, możemy sprowadzić dla Pana wybrane produkty z magazynu bądź innego sklepu lub zamówić rzeczy bezpośrednio z kiosku Plus z darmową dostawą zakupów do domu.

Cieszę się, że nowe rozmieszczenie produktów przypadło Panu do gustu!

Ze sportowymi pozdrowieniami,

Asia
Punkt Obsługi Klienta

Piotr uznał(a) tę odpowiedź za przydatną

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Umiarkowanie zadowolony

21/03/2018

MARIOLA (Polska)

Nie znalazłam produktów , których szukałam. Czekałam przy kasie i nie było żadnej kasjerki.
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Pani Mariolu,

bardzo dziękuję za podzielenie się opinią,
Ze względu na wielkość sklepu nasz asortyment jest mniejszy niż na stronie internetowej czy w innych sklepach. Możemy natomiast sprowadzić wybrane produkty z magazynu bądź innego sklepu lub zamówić rzeczy w kiosku Plus z dostawą zakupów do domu.

Cała ekipa sklepu dołoży wszelkich starań, aby nie zdarzyła się ponownie opisana przez Panią sytuacja z brakiem pracownika przy kasach.

Mam nadzieję, że kolejna wizyta w naszym sklepie będzie dla Pani przyjemnością!

Asia
Punkt Obsługi Klienta

MARIOLA uznał(a) tę odpowiedź za przydatną

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Umiarkowanie zadowolony

11/03/2018

Malgorzata (Polska)

Mały wybór rozmiarów, bałagan w asirtymencir
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Pani Małgorzato,

bardzo dziękujemy za pozostawienie opinii.
Marzec to czas zmian kolekcji na wiosenną i odsyłki asortymentu zimowego, stąd niestety mogą zdarzać się braki w rozmiarach towaru. Jeśli chodzi o bałagan - postaramy się, aby kolejna wizyta w sklepie była dla Pani przyjemnością! :)

Ze sportowymi pozdrowieniami,

Ekipa Decathlon Bytom

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Umiarkowanie zadowolony

01/03/2018

MARCIN (Polska)

3 ekspedientki obsługiwały reklamacje, a jedna kasę. Czas oczekiwania przy trójce ludzi w kolejce 15 min.
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów

Odpowiedź marki

Panie Marcinie, dziękuję za pozostawienie cennej uwagi.

Bardzo przepraszam za zaistniałą sytuację. Cała ekipa sklepu dołoży wszelkich starań, aby taka sytuacja nie miała już więcej miejsca.
Tym samym mam nadzieję, że kolejne zakupy będą dla Pana przyjemnością!

Ze sportowymi pozdrowieniami,

Asia
Punkt Obsługi Klienta

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Umiarkowanie zadowolony

22/02/2018

Wojciech (Polska)

Kiedyś w tym sklepie było super, ale od dłuższego czasu nie można znaleźć pracownika, który mógłby coś doradzić albo pomógł wskazać poszukiwanego produktu
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Panie Wojciechu,

Bardzo dziękujemy za cenną dla nas uwagę. Faktycznie w ostatnim czasie epidemia grypy dopadła równiez naszą załogę -  na całe szczęści wszystko powoli wraca do normy.

Mamy nadzieję, że przy kolejnej wizycie bez problemu nasza ekipa chętnie doradzi Panu w zakupach.

Pozdrawiamy

Ekipa Decathlon Bytom

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Umiarkowanie zadowolony

04/02/2018

Maciej (Polska)

Jest zima i ferie można się więc spodziewać większego zainteresowania szczególnie tańszym asortymentem. Niestety niektóre rzeczy niedostępne - wykupione.
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Panie Macieju, bardzo dziękuję za pozostawienie opinii.

Niestety w okresie ferii, pomimo codziennych dostaw, produkty bardzo szybko znikają z półek, stąd zauważalne są braki towarów również na głównych magazynach. 

Mam nadzieję, że kolejne zakupy będą dla Pana przyjemnością i znajdzie Pan wszystkie potrzebne artykuły.


Asia 
Punkt Obsługi Klienta

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Umiarkowanie zadowolony

11/01/2018

Artur (Polska)

Słabo zorganizowane stanowisko dla produktów z końcówki serii, brak spójności dla przecenionych produktów np. cena spodenek XXL to 66,99, a cena tego samego produktu XL,L 119 jakaś paranoja
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Witam,

Panie Arturze bardzo dziekujemy za opinie i podzielenie się uwagą odnośnie końców serii. Najprawdopodobniej popełniliśmy błąd i nie zostały naklejone poprawne (niższe) etykiety na pozostałe rozmiary. Kolejnym razem proszę o kontakt z Kierownikiem Dyżurnym, który rozwiąże problem na miejscu oczywiście na Pana korzyść.

Ze sportowymi pozdrowieniami.
Ekipa Decathlon Bytom

Artur uznał(a) tę odpowiedź za przydatną

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd