1 do 10 od 990 opinie
Bardzo zadowolony
Jestem w 100% zadowolona z pomocy w Decathlonie Koszalin. Mimo rozpakowywania towaru, pan Radek sam pierwszy spytał w czym mi pomóc, doradził bardzo konkretnie i pomocnie, który rower wybrać. Był to też model, którego nie było na stanie na sklepie - ale pan Radek od razu szybko i sprawnie zaproponował zamówienie go przez aplikację, także ułatwił mi cały proces, dokładnie wszystko tłumacząc. Chciałam zapytać o kolejny rower, myśląc, że upatrzony przeze mnie model jest nieodpowiedni ze względu na długość kierownicy. Pan Radek powiedział mi o możliwości skrócenia kierownicy, o czym nie miałam pojęcia i czym ostatecznie przekonał mnie do zakupu kolejnego roweru :) Podczas przygotowywania roweru (na którego była promocja) poinformował mnie o innych ofertach promocyjnych na sklepie na inne rowery i w dziale fitness - z których z resztą skorzystałam :). W międzyczasie słyszałam też jak inna koleżanka z obsługi pytała pana Radka o poradę odnośnie sprzętu, aby pomóc innemu klientowi - widać zatem że pan Radek bardzo zna się na rzeczy i wszyscy to cenią. Pan Radek sam upewnił się czy będę miała jak włożyć rower do auta, był na prawdę bardzo pomocny i życzliwy.
Jak się okazało, jednak nie udało mi się włożyć roweru do auta, więc wróciłam do sklepu, gdzie pan Radek wszystkim się zajął, rozmontował koło, upewnił się, że nie zgubię żadnych części oferując mi foliową torebkę, a także wyszedł ze mną na parking w deszczu i sam pomógł mi zapakować rower do auta, mimo że praktycznie już kończył zmianę.
Gdyby tego było mało, podczas późniejszego korzystania z kasy samoobsługowej pojawił mi się problem z nienabitym kodem rabatowym z aplikacji. Pan Radek będąc daleko sam zauważył, że mam problem przy kasie, mimo że już był przebrany i skończył pracę i podszedł pomóc zarówno mi jak i koleżance z obsługi kas, która też nie wiedziała skąd brał się problem. Pan Radek domyślił się, że chodzi o to, że jest to konto firmowe i rozwikłał zagadkę. Jako klient już dawno nie czułam się tak zaopiekowana i nie trafiłam na kogoś tak szczerze pomocnego. W końcu pan Radek mógł skończyć pracę, z której wracał rowerem - widać, że jest to człowiek pozytywny, konkretny, szczerze pomocny i z pasją, do tego co robi i w pracy i poza nią. Myślę, że dokładnie taki powinien być pracownik w sklepie z pasją do sportu jak Decathlon. Mam nadzieję, że moje doświadczenie pomoże w docenieniu jego ogromnego zaangażowania w pracę. Jak to zażartował pan Radek, że ze wszystkim sobie poRadzi, tak ja jeszcze dodam, że najlepiej doRadzi :) naprawde niesamowita pomoc!
Czytaj więcej
Jak się okazało, jednak nie udało mi się włożyć roweru do auta, więc wróciłam do sklepu, gdzie pan Radek wszystkim się zajął, rozmontował koło, upewnił się, że nie zgubię żadnych części oferując mi foliową torebkę, a także wyszedł ze mną na parking w deszczu i sam pomógł mi zapakować rower do auta, mimo że praktycznie już kończył zmianę.
Gdyby tego było mało, podczas późniejszego korzystania z kasy samoobsługowej pojawił mi się problem z nienabitym kodem rabatowym z aplikacji. Pan Radek będąc daleko sam zauważył, że mam problem przy kasie, mimo że już był przebrany i skończył pracę i podszedł pomóc zarówno mi jak i koleżance z obsługi kas, która też nie wiedziała skąd brał się problem. Pan Radek domyślił się, że chodzi o to, że jest to konto firmowe i rozwikłał zagadkę. Jako klient już dawno nie czułam się tak zaopiekowana i nie trafiłam na kogoś tak szczerze pomocnego. W końcu pan Radek mógł skończyć pracę, z której wracał rowerem - widać, że jest to człowiek pozytywny, konkretny, szczerze pomocny i z pasją, do tego co robi i w pracy i poza nią. Myślę, że dokładnie taki powinien być pracownik w sklepie z pasją do sportu jak Decathlon. Mam nadzieję, że moje doświadczenie pomoże w docenieniu jego ogromnego zaangażowania w pracę. Jak to zażartował pan Radek, że ze wszystkim sobie poRadzi, tak ja jeszcze dodam, że najlepiej doRadzi :) naprawde niesamowita pomoc!
Bardzo zadowolony
Bardzo miła i pomocna obsługa w strefie rowerowej
Czytaj więcej
Bardzo zadowolony
Miła i profesjonalna obsługa
Czytaj więcej
Bardzo niezadowolony
Obsługa OK chętna do pomocy, , asortyment średnio
Czytaj więcej
Odpowiedź sklepu
Dziękujemy Panie Tomaszu za podzielenie się opinią dotyczącą komfortu zakupów w naszym sklepie. Dołożymy wszelkich starań, aby poprawić jakość dostępności towaru oraz łatwości znalezienia produktów. Pracownicy naszego sklepu zawsze służą pomocą.
KAROLINA
Tomasz uznał tę odpowiedź
za przydatną
Bardzo zadowolony
Super, extra szybko i profesjonalnie ! Radek i Adam są najlepsi
Czytaj więcej
Bardzo zadowolony
Bardzo polecam i dziękuję za pomoc w wyborze rowerów dla moich synów oddział Koszalin Pan Radek i Damian. Super fachowo i bardzo sympatycznie! Dziękuję!
Czytaj więcej
Bardzo zadowolony
super sklep, możliwość wejścia z pupilem 10/10
Czytaj więcej
Bardzo zadowolony
Trochę za mało artykułów wędkarskich do surfcastingu
Czytaj więcej
Zadowolony
Źle skręcone mocowanie kierownicy
Czytaj więcej
Bardzo zadowolony
Super obsługa
Wszystko kupuje tylko w Decathlonie nawet płatki śniadaniowe
Czytaj więcej
Wszystko kupuje tylko w Decathlonie nawet płatki śniadaniowe