Sortuj według :
Niezadowolony

13/07/2018

Lech (Polska)

Skorzystałem z systemu rezerwacji przez stronę internetową, dostałem potwierdzenie, że moja rezerwacja jest gotowa i czeka na odbiór. Jakież było moje zaskoczenie, gdy okazało się, że w sklepie nikt nie wie o takowej rezerwacji. nastąpiło "tysiąc pytań do" i telefony, zastanawianie się obsługi. Skończyło na tym, że sam poszedłem na dział rowerowy i wziąłem interesujące mnie błotniki, a następnie odstałem kolejny raz w kolejce. rozumiem, że towaru, który rezerwowałem było dużo, ale chciałem jak najbardziej skrócić czas potrzebny do dokonania zakupów, a wyszło wręcz przeciwnie, zamiast załatwić wszystko w przysłowiowe 5 minut, straciłem na to prawie pół godziny.
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Szanowny Panie Lechu

Robimy wszystko żeby e-rezerwacje w naszym sklepie były przygotowywane na czas i potwierdzane dopiero w momencie odłożenia towaru - niezależnie czy na stanie mamy 2 sztuki danego towaru czy 20.
Trudno mi odnieść się do tej konkretnej sytuacji, byłbym bardzo wdzięczny gdyby opisałby mi Pan w prywatnej wiadomości również dokładny dzień i chociaż mniej więcej godzinę w której miała miejsce. Dzięki temu być może będziemy mogli zapobiec takim błędom w przyszłości.

Ze sportowymi pozdrowieniami,
Maciej

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Niezadowolony

04/07/2018

Michał (Polska)

WItam,

Jestem sąsiadem Państwa sklepu i z chęcią korzystałem z boiska do koszykówki przy sklepie. W ubiegłym sezonie siatki na koszach całkowicie się porwały i do dnia dzisiejszego nie są wymienione. Jest to z pozoru nie wielka nie dogodność, natomiast znacznie obniża komfort gry/rzucania, a że o wizerunku sklepu świadczy dosyć słabo nawet nie wspomnę.

Jest to dla mnie sprawa nie zrozumiała, ponieważ siatki w Waszym sklepie kosztują 14.99 za sztukę. Boisko z założenia ma służyć klientom do zabawy ale i ogólnej popularyzacji ruchu, a więc jego stan powinien być nie naganny. Jeżeli jest problem z budżetem w sklepie chętnie zakupie siatki na własną rękę tylko poproszę drabinę żeby móc samemu je zamontować.

Odpowiedź marki

Szanowny Panie Michale,

Zdecydowanie ma Pan rację, bardzo dziękujemy za przypomnienie tematu którym mieliśmy zająć się już jakiś czas temu.

Gwarantujemy Panu i wszystkim sportowcom grającym na naszym boisku, że siatki zostaną zamontowane w ciągu kilku dni.

Cieszymy się jednocześnie, że korzysta Pan regularnie z naszego boiska, mamy nadzieję, że komfort gry w końcu będzie na poziomie który Pana satysfakcjonuje.

Ze sportowymi pozdrowieniami,
Maciej

Michał uznał(a) tę odpowiedź za przydatną

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Niezadowolony

23/06/2018

piotr (Polska)

proponuje zadbac o to, aby pracownicy bedacy na sobotniej zmianie nie traktowali bycia w pracy jak kary a klientow jak intruzow
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Szanowny Panie Piotrze,

W Decathlon Bemowo zadowolenie naszych klientów stawiamy zawsze na pierwszym miejscu. 
Nasi pracownicy starają się być dla Państwa pełnym wsparciem dotyczącym wiedzy technicznej oraz sportowej - naszą pracę oprócz tej w sklepie opieramy bardzo mocno na wspólnym sporcie.

Szczerze wierzę, że niedogodności które Pan spotkał związane są tylko i wyłącznie ze smutkiem osoby z którą Pan rozmawiał spowodowane postawą naszej drużyny na mundialu :)

Jestem pewien, że wszystkie kolejne wspomnienia związane z Decathlon Bemowo będą już tylko zachwycające.

ze sportowymi pozdrowieniami,

Maciej

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Niezadowolony

29/04/2018

agnieszka (Polska)

Pani w kasie nie wydaje reszty 1 grosz.moze to niewiele ale nalezy poinformowac klienta
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Szanowna Pani Agnieszko,

To niecodzienna sytuacja o której Pani pisze. Pracownicy Punktu Obsługi Klietna zawsze wydają resztę co do grosza, zwłaszcza, że grosików nigdy nie brakuje. Poinformowałem pracowników o zaistniałej sytuacji i poprosiłem o zwracanie na to szczególnej uwagi.

Ze sportowymi pozdrowieniami,
Maciej

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Niezadowolony

05/03/2018

ALEKSANDRA (Polska)

obsługa totalnie nie profesjonalna! 3-krotnie prosiliśmy pracowników o pomoc w wyborze sprzętu, ale niestety jedyną informacją było to, że są z innego działu... ok rozumiem, że nie na wszystkim damy pracownik się znać musi, ale jeśli deklaruje, że obsługa danego działu za chwilę się pojawi, a tak się nie dzieje i to 3-krotnie to słabo i to bardzo! Ponad to na informacyjnej tabliczce pokazanych było 12 rodzajów sprzętu, na półkach miejsce na 8 czy 9 a dostępnych 3, więc.... no przepraszam, ale śmieszne. Z braku laku i konieczności zakupu "na już" wybraliśmy tak naprawdę "cokolwiek" (oczywiście bez pomocy pracownika, ponieważ się nie zjawił).
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Szanowna Pani Aleksandro,

Takie sytuacje nie powinny mieć miejsca, szczególnie w Decathlon Bemowo gdzie obsługę klienta stawiamy zawsze na pierwszym miejscu. Podejrzewam, że negatywne odczucia związane z dostępnością asortymentu dotyczą działu zimowego - jeśli tak nie jest bardzo proszę o informację zwrotną, natomiast jeśli tak właśnie było to wynika to ze stopniowego zamykania tego działu i w jego miejsce rozszerzania sportów bardziej wiosennych .
Gorąco wierzę, że to ostatnia negatywna wizyta w naszym sklepie a każda kolejna będzie już tylko miłym wspomnieniem :)!

Ze sportowymi pozdrowieniami,
Maciej

ALEKSANDRA nie uznał(a) tej odpowiedzi za przydatną

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Niezadowolony

01/03/2018

Aleksandra (Polska)

dlugo trzeba czekac na pomoc
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Szanowna Pani Aleksandro,

Jako Decathlon Bemowo obsługę klienta traktujemy zawsze priorytetowo - na pierwszym miejscu. 
Gorąco wierzę w to, że każda kolejna wizyta będzie już tyko pozytywnym wspomnieniem a pomoc w zakupie udzielona przez naszych sportowców nadejdzie w odpowiednim momencie :)

Ze sportowymi pozdrowieniami,
Maciej

Aleksandra nie uznał(a) tej odpowiedzi za przydatną

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Niezadowolony

25/02/2018

a (Polska)

obsludze nie chce sie isc na magazyn aby poszukac produktu, zniecheca do zakupu drozszegonproduktu
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Szanowna Pani,

W sklepach Decathlon nie mamy części magazynowej która spełnia rolę przechowywalni dodatkowego asortymentu. Wszystkie artykuły które mamy w budynku od razu po dostawie rozkładane są na sklepowych półkach - to jeden z etapów przemyślanej logistyki która jest elementem strategii pozwalającej nam oferować tak atrakcyjne ceny. 
W Decathlon Bemowo szczególną uwagę przykładamy do obsługi klientów i każdego staramy się traktować jak gościa w naszym sklepie, gorąco liczę, że każde kolejne wspomnienie z Decathlon Bemowo będzie dla Pani w pełni pozytywne :)
Ze sportowymi pozdrowieniami,
Maciej

1 użytkowników 1 uznało ten komentarz za pomocny Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Niezadowolony

28/01/2018

Joanna (Polska)

kupilam okularki do plywania i nie bylo ich w opakowaniu
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Szanowna Pani,

To bardzo nietypowa sytuacja, wyjaśnimy sytuację tak żeby nigdy więcej się nie powtórzyła.
W odpowiedzi prywatnej zaproponuję dla Pani rozwiązanie :)

Maciej

1 użytkowników 1 uznało ten komentarz za pomocny Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Niezadowolony

29/11/2017

Krzysztof (Polska)

W dniu wczorajszym byłem klientem sklepu na Bemowie, chcąc zareklamować buty Które zakupiłem niecałe 3 miesiące temu. Pracownik nie chciał przyjąć butów do reklamacji twierdząc, że obuwie było użytkowane nie prawidłowo insynuując, że pracuję na budowie, po czym pokazał swoje buty i stwierdził że tak wyglądają trzyletnie buty użytkowane przez studenta. Zażądałem potwierdzenia że nie przyjmą reklamacji, do rozmowy włączyła się inna pracownica sklepu, która kazała przyjąć reklamację ale oznajmiła, że i tak nie zostanie pozytywnie rozpatrzona i butów nie będę i tak miał 2 tygodnie. Jestem zawiedziony poziomem obsługi w tym sklepie, tym bardziej że jestem wieloletnim klientem sieci Decathlon.
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Niezadowolony

06/08/2017

Monika (Polska)

Komentarz dotyczy mojej wizyty w sklepie w dniu 4.08 !!! Kasjerka nie mając kodu EAN przy butach, ktore kupowaliśmy wprowadziła cenę prawie 3 razy wyższą od obowiązującej. Zamiast 49,90 zł zapłaciłam 129,90 zł. To już nie pierwszy raz się zdarza w Panstwa sklepie ! Nie wiem czy to oznacza, że firma Decathlon ma personel nieprzeszkolony, czy raczej przeszkolony ale w taki sposób, żeby klient płacił więcej niż powinien :-( Przykre

Odpowiedź marki

Pani Moniko, 

bardzo przepraszam za zaistniałą sytuację. Mogło wynikać to z niewiedzy pracownika lub z małego stażu. Staramy się jaknajlepiej przeszkolić naszych pracowników ale zatrudniamy osoby z niewielkim doświadczeniem i dajemy im dużo szans na uzyskanie dodatkowych kompetencji. Jednak każdy człowiek może się pomylić i niestetety w takim wypadku pozostaje mi przeprosić. Jeśli mogę to jakoś inaczej wyjaśnić lub rozwiązać to proszę o kontakt. Mam nadzieje ze sytuacja się nie powtórzy i dopilnuje żeby więcej nie miała miejsca. 

Pozdrawiam 

Michał Kozłowski Dyrektor Sklepu Decathlon Bemowo

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd