89% zadowolonych użytkowników

Oparte na 1020 Opinie

Napisz swoją opinię StoreReviewsReadAllReviews
Sortuj według :
Niezadowolony

15/09/2018

martyna (Polska)

zle naliczanie przy kasie. dramat. zamiast 180 zl wyszlo 280!!!
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Szanowna Pani Martyno, 

jestem pewna, że żaden z pracowników nie zrobił tego umyślnie. Staramy się jak najlepiej przeszkolić naszych pracowników, jednak każdy człowiek może się pomylić i w zaistaniałej sytuacji pozostaje mi serdecznie przeprosić.  Jeżeli zauważyła Pani pomyłkę kasjera - poinformowanie pracownika Punktu Obsługi Klienta powinno rozwiązać tę sytuację w sposób Panią satysfakcjonujacy. 

Ze sportowymi pozdrowieniami,
Justyna

martyna nie uznał(a) tej odpowiedzi za przydatną

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Niezadowolony

11/09/2018

Edyta (Polska)

Brak kostiumów kapielowych z Marek decthatlon na wiek 10 lat - ani jednego nie było w tym rozmiarze. Bardzo nieprzyjemna,oryskliwa kasjerka.
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Szanowna Pani Edyto, 

jest to osobliwa sytuacja, by zabrakło asortymentu w jednym wybranym rozmiarze w całej ofercie. W naszym sklepie dostawy realizowane są codziennie, by zagwarantować jak najlepszą dostępność artykułów. Czy mogłaby Pani napisać,  czy były to stroje przeznaczone na basen, czy z sezonowej oferty kąpielowej, a także datę, kiedy odwiedziła Pani nasz sklep? Zachęcam Panią do rezerwacji online artykułów, które Panią interesują, by uniknąć w przyszłości takich niekomfortowych sytuacji. 

Pragnę zapewnić Panią, że jakość obsługi Naszych klientów jest dla nas sprawą priorytetową, dlatego przepraszam za zaistniałą sytuację. Osobiście porozmawiam z pracownikami kas, by zagwarantować standard obsługi na najwyższym poziomie. 

Ze sportowymi pozdrowieniami,
Justyna

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Niezadowolony

16/08/2018

Januszek duzy brzuszek (Polska)

beznadzieja
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Szanowny Panie Januszu,
w Decathlon Bemowo zadowolenie naszych klientów stawiamy zawsze na pierwszym miejscu.
Proszę o opisanie szczegółów sytuacji, aby zagwarantować, że każda kolejna wizyta będzie pozytywnym wspomnieniem.
Ze sportowymi pozdrowieniami, Justyna

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Niezadowolony

02/08/2018

Tunc (Polska)

Punkt dla zakupy nie dostałam.
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Szanowna Pani,

Bardzo bym prosił o napisanie szczegółów sytuacji? Dlaczego nie dostała Pani punktów? Czy mimo pokazania karty Decathlon punkty nie dodały się ? Proszę również pamiętać, że każdy klient który posiada Kartę Decathlon po zakończonych zakupach może dodać punkty również przez stronę internetową :)

Ze sportowymi pozdrowieniami,

Maciej

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Niezadowolony

13/07/2018

Lech (Polska)

Skorzystałem z systemu rezerwacji przez stronę internetową, dostałem potwierdzenie, że moja rezerwacja jest gotowa i czeka na odbiór. Jakież było moje zaskoczenie, gdy okazało się, że w sklepie nikt nie wie o takowej rezerwacji. nastąpiło "tysiąc pytań do" i telefony, zastanawianie się obsługi. Skończyło na tym, że sam poszedłem na dział rowerowy i wziąłem interesujące mnie błotniki, a następnie odstałem kolejny raz w kolejce. rozumiem, że towaru, który rezerwowałem było dużo, ale chciałem jak najbardziej skrócić czas potrzebny do dokonania zakupów, a wyszło wręcz przeciwnie, zamiast załatwić wszystko w przysłowiowe 5 minut, straciłem na to prawie pół godziny.
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Szanowny Panie Lechu

Robimy wszystko żeby e-rezerwacje w naszym sklepie były przygotowywane na czas i potwierdzane dopiero w momencie odłożenia towaru - niezależnie czy na stanie mamy 2 sztuki danego towaru czy 20.
Trudno mi odnieść się do tej konkretnej sytuacji, byłbym bardzo wdzięczny gdyby opisałby mi Pan w prywatnej wiadomości również dokładny dzień i chociaż mniej więcej godzinę w której miała miejsce. Dzięki temu być może będziemy mogli zapobiec takim błędom w przyszłości.

Ze sportowymi pozdrowieniami,
Maciej

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Niezadowolony

04/07/2018

Michał (Polska)

WItam,

Jestem sąsiadem Państwa sklepu i z chęcią korzystałem z boiska do koszykówki przy sklepie. W ubiegłym sezonie siatki na koszach całkowicie się porwały i do dnia dzisiejszego nie są wymienione. Jest to z pozoru nie wielka nie dogodność, natomiast znacznie obniża komfort gry/rzucania, a że o wizerunku sklepu świadczy dosyć słabo nawet nie wspomnę.

Jest to dla mnie sprawa nie zrozumiała, ponieważ siatki w Waszym sklepie kosztują 14.99 za sztukę. Boisko z założenia ma służyć klientom do zabawy ale i ogólnej popularyzacji ruchu, a więc jego stan powinien być nie naganny. Jeżeli jest problem z budżetem w sklepie chętnie zakupie siatki na własną rękę tylko poproszę drabinę żeby móc samemu je zamontować.

Odpowiedź marki

Szanowny Panie Michale,

Zdecydowanie ma Pan rację, bardzo dziękujemy za przypomnienie tematu którym mieliśmy zająć się już jakiś czas temu.

Gwarantujemy Panu i wszystkim sportowcom grającym na naszym boisku, że siatki zostaną zamontowane w ciągu kilku dni.

Cieszymy się jednocześnie, że korzysta Pan regularnie z naszego boiska, mamy nadzieję, że komfort gry w końcu będzie na poziomie który Pana satysfakcjonuje.

Ze sportowymi pozdrowieniami,
Maciej

Michał uznał(a) tę odpowiedź za przydatną

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Niezadowolony

23/06/2018

piotr (Polska)

proponuje zadbac o to, aby pracownicy bedacy na sobotniej zmianie nie traktowali bycia w pracy jak kary a klientow jak intruzow
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Szanowny Panie Piotrze,

W Decathlon Bemowo zadowolenie naszych klientów stawiamy zawsze na pierwszym miejscu. 
Nasi pracownicy starają się być dla Państwa pełnym wsparciem dotyczącym wiedzy technicznej oraz sportowej - naszą pracę oprócz tej w sklepie opieramy bardzo mocno na wspólnym sporcie.

Szczerze wierzę, że niedogodności które Pan spotkał związane są tylko i wyłącznie ze smutkiem osoby z którą Pan rozmawiał spowodowane postawą naszej drużyny na mundialu :)

Jestem pewien, że wszystkie kolejne wspomnienia związane z Decathlon Bemowo będą już tylko zachwycające.

ze sportowymi pozdrowieniami,

Maciej

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Niezadowolony

29/04/2018

agnieszka (Polska)

Pani w kasie nie wydaje reszty 1 grosz.moze to niewiele ale nalezy poinformowac klienta
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Szanowna Pani Agnieszko,

To niecodzienna sytuacja o której Pani pisze. Pracownicy Punktu Obsługi Klietna zawsze wydają resztę co do grosza, zwłaszcza, że grosików nigdy nie brakuje. Poinformowałem pracowników o zaistniałej sytuacji i poprosiłem o zwracanie na to szczególnej uwagi.

Ze sportowymi pozdrowieniami,
Maciej

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Niezadowolony

05/03/2018

ALEKSANDRA (Polska)

obsługa totalnie nie profesjonalna! 3-krotnie prosiliśmy pracowników o pomoc w wyborze sprzętu, ale niestety jedyną informacją było to, że są z innego działu... ok rozumiem, że nie na wszystkim damy pracownik się znać musi, ale jeśli deklaruje, że obsługa danego działu za chwilę się pojawi, a tak się nie dzieje i to 3-krotnie to słabo i to bardzo! Ponad to na informacyjnej tabliczce pokazanych było 12 rodzajów sprzętu, na półkach miejsce na 8 czy 9 a dostępnych 3, więc.... no przepraszam, ale śmieszne. Z braku laku i konieczności zakupu "na już" wybraliśmy tak naprawdę "cokolwiek" (oczywiście bez pomocy pracownika, ponieważ się nie zjawił).
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Szanowna Pani Aleksandro,

Takie sytuacje nie powinny mieć miejsca, szczególnie w Decathlon Bemowo gdzie obsługę klienta stawiamy zawsze na pierwszym miejscu. Podejrzewam, że negatywne odczucia związane z dostępnością asortymentu dotyczą działu zimowego - jeśli tak nie jest bardzo proszę o informację zwrotną, natomiast jeśli tak właśnie było to wynika to ze stopniowego zamykania tego działu i w jego miejsce rozszerzania sportów bardziej wiosennych .
Gorąco wierzę, że to ostatnia negatywna wizyta w naszym sklepie a każda kolejna będzie już tylko miłym wspomnieniem :)!

Ze sportowymi pozdrowieniami,
Maciej

ALEKSANDRA nie uznał(a) tej odpowiedzi za przydatną

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Niezadowolony

01/03/2018

Aleksandra (Polska)

dlugo trzeba czekac na pomoc
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Szanowna Pani Aleksandro,

Jako Decathlon Bemowo obsługę klienta traktujemy zawsze priorytetowo - na pierwszym miejscu. 
Gorąco wierzę w to, że każda kolejna wizyta będzie już tyko pozytywnym wspomnieniem a pomoc w zakupie udzielona przez naszych sportowców nadejdzie w odpowiednim momencie :)

Ze sportowymi pozdrowieniami,
Maciej

Aleksandra nie uznał(a) tej odpowiedzi za przydatną

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd