89% zadowolonych użytkowników

Na podstawie 1351 Opinie

Napisz swoją opinię StoreReviewsReadAllReviews
Sortuj według :
Niezadowolony

30/01/2019

marek (Polska)

Ani jednego preparatu do smarowania nart.
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Szanowny Panie Marku, 

dziękuję za Pana opinię. 
Bardzo mi przykro, że nie zalazł Pan produktu, którego Pan szukał w stacjonarnej ofercie sklepu Decathlon. W naszym sklepie dostawy realizowane są codziennie, by zagwarantować najlepszą dostępność artykułów. Braki w asortymencie były zapewne spowodowane wzmożonym ruchem na dziale Sporty Zimowe, który miał miejsce w ostatnich tygodniach.  Jeżeli podczas kolejnych wizyt nie znajdzie Pan interesującego artykułu gorąco zachęcam do skorzystania z Projektu Plus - gwarantuje on dostępność wszystkich produktów oferowanych w Decathlon wraz z darmową dostawą do domu. W razie wątpliwości Nasi pracownicy chętnie pomogą wybrać i zakupić artykuł. 
Ze sportowymi pozdrowieniami,
Justyna

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Niezadowolony

12/01/2019

Lukasz (Polska)

Pani która była wtedy w sklepie rozmawiała przez telefon zamawiając kaski narciarskie. Ja potrzebowałem porady odnośnie butów snowboard. Podchodziłem 2razy do Pani i za każdym razem byłem ignorowany a wystarczyło powiedzieć ze zaraz podejdę. Pomyślałem ze tak się stanie ale po skończonej rozmowie Pani poszła układać chyba rękawiczki. Wiem, że mnie widziała i była świadoma mojej irytacji.
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów

Odpowiedź marki

Szanowny Panie Łukaszu, 

dziekuję za Pana opinie. 
W Decathlon Bemowo stawiamy pomoc naszym klientom na pierwszym miejscu. Roztargnienie Naszego pracownika wynikało zapewne z bardzo dużej liczby klientów obecnych tego dnia w sklepie i pominięcie Pana na pewno nie było celowe. 
Mam nadzieję, że każda kolejna wizyta będzie dla Pana tyko pozytywnym wspomnieniem. 

Z sportowymi pozdrowieniami
Justyna

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Niezadowolony

11/01/2019

monika (Polska)

Bardzo nie mila Pani okreslajaca siebie jako doradca sportowy. Zakupy wczoraj 10.01decathlon bemowo.
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Szanowna Pani Moniko, 

czy mogłaby Pani opisać sytuację w wiadomości zwrotnej ? Zadowolenie naszych klientów jest dla nas priorytetem. Wyciągnięcie wniosku z Pani doświadczeń przyczyni się do ciągłej poprawy i utrzymywania wysokiego poziomu wymagań co w efekcie sprawi, że każda wizyta w Decathlon Bemowo będzie miłym wspomnieniem.

Z sportowymi pozdrowieniami 
Justyna

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Niezadowolony

04/11/2018

Krzyś (Polska)

Obsługa sklepu nie profesjonalna. Problem z reklamacją towaru. Nie polecam obsługi w tej placówce.
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Szanowny Panie Krzysztofie, 
w Decathlon Bemowo zadowolenie naszych klientów stawiamy zawsze na pierwszym miejscu.  Czy mógły Pan opisać w wiadomości zwrotnej zaistniałą sytuację dotyczącą reklamacji towaru? Będę mogła przekazać Pana uwagi osobie kierującej działem kas. Mam nadzieję, że każda kolejna wizyta będzie już tylko miłym doświadczeniem. 

Z sportowymi pozdrowieniami, 
Justyna

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Niezadowolony

01/10/2018

Marta (Polska)

Pojechałam z zamiarem zakupu kurtki dla syna na zimę praktycznie nie było żadnego wyboru tak jak i butów za kostkę dla młodzieży, zerowy wybór koszulek męskich a także obuwia sportowego dla młodzieży, obsługa miła pomocna , dyskomfort sprawił mi Pan ochroniarz który prawie chodził za człowiekiem krok w krok patrząc cąły czas na ręce i każdy ruch, czułam się osaczona i jak złodziej, a ja tylko chciałam zaopatrzyć rodzinę w ubrania na zimę.

Odpowiedź marki

Szanowna Pani Marto, 

dziękuję serdecznie za opinię o Naszym sklepie. Jesteśmy w tym momencie w trakcie zmiany kolekcji. 
Część zimowego asortymentu sportów takich jak Turystyka, Sporty Zimowe jest już dostępna stacjonarnie, a całość oferty pojawi się na dniach. Jeżeli podczas wizyty nie znalazłaby Pani interesującego artykułu gorąco zachęcam do skorzystania z Projektu Plus - w razie wątpliwości Nasi pracownicy chętnie pomogą. 
Bardzo mi przykro, że zachowanie pracownika ochrony spowodowało dyskomfort i wpłynęło na ogólną ocenę wizyty w Decathlon Bemowo. Proszę o podanie w prywatnej wiadomości, kiedy odwiedziła Pani nasz sklep, bym mogła przekazać Pani uwagi, a także by każda wizyta była już tylko miłym wspomnieniem. 
Ze sportowymi pozdrowieniami,
Justyna

Marta uznał(a) tę odpowiedź za przydatną

3 użytkowników 3 uznało ten komentarz za pomocny Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Niezadowolony

15/09/2018

martyna (Polska)

zle naliczanie przy kasie. dramat. zamiast 180 zl wyszlo 280!!!
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Szanowna Pani Martyno, 

jestem pewna, że żaden z pracowników nie zrobił tego umyślnie. Staramy się jak najlepiej przeszkolić naszych pracowników, jednak każdy człowiek może się pomylić i w zaistaniałej sytuacji pozostaje mi serdecznie przeprosić.  Jeżeli zauważyła Pani pomyłkę kasjera - poinformowanie pracownika Punktu Obsługi Klienta powinno rozwiązać tę sytuację w sposób Panią satysfakcjonujacy. 

Ze sportowymi pozdrowieniami,
Justyna

martyna nie uznał(a) tej odpowiedzi za przydatną

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Niezadowolony

11/09/2018

Edyta (Polska)

Brak kostiumów kapielowych z Marek decthatlon na wiek 10 lat - ani jednego nie było w tym rozmiarze. Bardzo nieprzyjemna,oryskliwa kasjerka.
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Szanowna Pani Edyto, 

jest to osobliwa sytuacja, by zabrakło asortymentu w jednym wybranym rozmiarze w całej ofercie. W naszym sklepie dostawy realizowane są codziennie, by zagwarantować jak najlepszą dostępność artykułów. Czy mogłaby Pani napisać,  czy były to stroje przeznaczone na basen, czy z sezonowej oferty kąpielowej, a także datę, kiedy odwiedziła Pani nasz sklep? Zachęcam Panią do rezerwacji online artykułów, które Panią interesują, by uniknąć w przyszłości takich niekomfortowych sytuacji. 

Pragnę zapewnić Panią, że jakość obsługi Naszych klientów jest dla nas sprawą priorytetową, dlatego przepraszam za zaistniałą sytuację. Osobiście porozmawiam z pracownikami kas, by zagwarantować standard obsługi na najwyższym poziomie. 

Ze sportowymi pozdrowieniami,
Justyna

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Niezadowolony

16/08/2018

Januszek duzy brzuszek (Polska)

beznadzieja
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Szanowny Panie Januszu,
w Decathlon Bemowo zadowolenie naszych klientów stawiamy zawsze na pierwszym miejscu.
Proszę o opisanie szczegółów sytuacji, aby zagwarantować, że każda kolejna wizyta będzie pozytywnym wspomnieniem.
Ze sportowymi pozdrowieniami, Justyna

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Niezadowolony

02/08/2018

Tunc (Polska)

Punkt dla zakupy nie dostałam.
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Szanowna Pani,

Bardzo bym prosił o napisanie szczegółów sytuacji? Dlaczego nie dostała Pani punktów? Czy mimo pokazania karty Decathlon punkty nie dodały się ? Proszę również pamiętać, że każdy klient który posiada Kartę Decathlon po zakończonych zakupach może dodać punkty również przez stronę internetową :)

Ze sportowymi pozdrowieniami,

Maciej

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd

Niezadowolony

13/07/2018

Lech (Polska)

Skorzystałem z systemu rezerwacji przez stronę internetową, dostałem potwierdzenie, że moja rezerwacja jest gotowa i czeka na odbiór. Jakież było moje zaskoczenie, gdy okazało się, że w sklepie nikt nie wie o takowej rezerwacji. nastąpiło "tysiąc pytań do" i telefony, zastanawianie się obsługi. Skończyło na tym, że sam poszedłem na dział rowerowy i wziąłem interesujące mnie błotniki, a następnie odstałem kolejny raz w kolejce. rozumiem, że towaru, który rezerwowałem było dużo, ale chciałem jak najbardziej skrócić czas potrzebny do dokonania zakupów, a wyszło wręcz przeciwnie, zamiast załatwić wszystko w przysłowiowe 5 minut, straciłem na to prawie pół godziny.
Jakość obsługi
Dostępność produktów
Atrakcyjne ceny
Wybór produktów
Ogólny komfort zakupów

Odpowiedź marki

Szanowny Panie Lechu

Robimy wszystko żeby e-rezerwacje w naszym sklepie były przygotowywane na czas i potwierdzane dopiero w momencie odłożenia towaru - niezależnie czy na stanie mamy 2 sztuki danego towaru czy 20.
Trudno mi odnieść się do tej konkretnej sytuacji, byłbym bardzo wdzięczny gdyby opisałby mi Pan w prywatnej wiadomości również dokładny dzień i chociaż mniej więcej godzinę w której miała miejsce. Dzięki temu być może będziemy mogli zapobiec takim błędom w przyszłości.

Ze sportowymi pozdrowieniami,
Maciej

Czy recenzja była pomocna?

Zgłoś błąd